dimarts, 20 de novembre del 2007

Viatge Cap d'any

Bones a tots!!

Després de l'èxit mobilitzador que va tenir el meu mail (sempre entés amb la màxima ironia possible cabrons), us vinc a dir la segona part!!!

Doncs re, el tema és que la idea d'anar a amsterdam està cada cop més ensorrada!!! M'han contestat de dos campings que per les dates en que hi volem anar estan plens i que la única solució seria anar amb tenda de campanya, cosa que m'algrat m'agrada molt, em nego!! No hi han unes condicions meteorologiques idònies diguem-ne..

Per tant i com q és gairebé impossible anar a Holland (a no ser q algun trobi una solució), proposo (no he mirat preus ni res per lo seguent):

1. Donat q el 29 de desembre hi ha el Euskadi-Catalunya a San Mamés (La Catedral, pels amics) proposo anar al pais basc i fer uns caps d'anys per allà!!

2. Fer uns caps d'anys per alguna provincia perduda de l'Espanya Imperial (

3. Buscar algun país europeu a poder ser del est.

4. Llogar una masia per fer una macro festa...

5. O quedar-nos cadascú a casa i parlar pel messenger mentre ens mengem el raim acompanyat d'uns gin-tonics!!!!

Nusé nanos però només queda un mes i mig... Is up to you...


PD: Tema Tignes que nanos?? El fet és nomes omplir un apartament de 4 o 6... Ja direu quelcom!!

Visca el Barça

Fuli

14 comentaris:

Bernat ha dit...

En Christian ( també conegut com chirimoya, moro, said, o l'skin més gran del món, sempre amb permís del Amador) ha escrit:


A mi l'idea numero 2 em sembla la millor! (l'ultima no esta malament per aixo...)
Jo voto per ananr a un poble d'aquells de l'espanya profunda, un poble ben perdut, a triar, que no surti ni als mapes, llogar una pensio o algo així, i liarla fins que ens proscriguin del poble o fins que hi hagui alguna catàstrofe i/o holocaust.
Que us sembla per exemple, villafranca del bierzo, villacarrillo, Reneldo de varaladuey, boadillo de rioseco o tot un clàssic PETILLA DE ARAGÓN??

A mi em motiva

PD: Chiri, posa responder a todos i així ho veu tothom!!

PD2: A mi d'entre tots els pobles perduts d'Espanya sempre m'ha motivat Quintanilla de Onèsimo, l'últim poble d'Espanya presidit per la Falange espanyola, un indret on el Partit Popular és vist d'esquerres i radical... Un clàssic!!

Salut

Bernat ha dit...

Ostia tio, t'ho juro que l'annava a posar! jasjasjuasju

Christian

Bernat ha dit...

bueno diguem que aqui hi ha una opcio...jo estare currant en un poble del uk en un hotel on faran festa de cap d'any deixema indeguar cuan costen les habitacions i digueume cuants sereu, i potser ja teniu un lloc on fer la festa de cap d'any amb una vell amic perdut pel mon,
i aixi jo tambe podre disfrutar de una festa decent amb amics no solament currant.

P.D: aqui tambe hi ha gent que necesita que sels hi ensenyi que esbeure com peixos, els inglesos son uns gais.

Bernat ha dit...

En primer lloc visca el Barça!

En 2n lloc he estat preguntant per Vlissingen i m'han dit k el cap d'any es una merda per aki....

En 3er lloc jo voto l'opcio de llogar una masia i fer una macro festa! És el k hem estat desitjant tota la vida!!

O encara millor... i tirar-se pels penyassegats de Gualba..., eh fitó???

Bueno, pos des d'aki sento molt que s'hagi frustrat l'opcio holanda!

PD Records del Muñoz, que el tinc per aki casa corrent!!! Diu k sta molt content que al 2008 fa 6 anys!!

Vinga salut i força al canut!!!

Badiella

Bernat ha dit...

Hombre sauriton!!!!

Quant de temps sense saber res de tu!!! Home seria una solució guapa!! Suposo q seriem entre 10 i 15 depen dels preus q ens costi el viatge!! Lo q exactament on estas tu del regne unit?? Em sona Leeds xo no ser si estas x alla??
Després hauriem de mirar el tema avió i tal xo t'ho curraries si tinguessim tots lloc allà!!

Barniella aquest parràgraf va per tu!!

Com estem?? Corren veus per ciutat podrida de q vas tenir un petit accident amb bicicleta i t'has obert la cara?? Per cert, l'altre dia et vam trucar i estavem uns quants al mig del clot fotent vots i cridant, tot rodejat de gent q ens mirava amb cara de... q fan aquests??

En fi, records pels dos i una abraçada!!!

Espero q ens veiem d'aqui poc!!!! Salut

Jaume

Bernat ha dit...

Bona tarda malparits!!!!!


Jo l'opció que m'atrau mes es la d'anar a la a veure a la nostra selecció a Bilbao i així aprofitem per passar el cap d'any allà.

Tindrem fútbol i alcohol!!!!!!!!! (Recordeu que san mamés es la catedral del fútbol).



Apa, Salut!!!!


Sr. Cabanes

Bernat ha dit...

Jo de fet ja vaig a Bilbo a veure la selecció el dia 28 ( dirira que és) amb el senyor Castellvi, però baixo el dia 30, ja que el 31 al matí toca acabar l'any treballant.

Així que jo voto que vingueu al partit i destrosem bilbo! Els vols fa poquet eren mes o menys barats, a mi diria que em costen 50 euros anar i tornar o algo així ( amb Vueling )

Ja direu!
Taulé

Bernat ha dit...

M'APUNTO A TOT. ESPECIALMENT OPCIÓ GUALBA POT ESTAR MOLT BÉ I A PROP DE CASA.
AMSTERDAM S'HA DENEGAT?
NO POT SER.
A TOPE CON LA COPE

Joan vidal

Bernat ha dit...

El meu vot va per Quintanilla d'Onésimo. Tinc parens i acreditacions de la COPE.
La meva dona em dóna permís per marxar al fi d'any, per tant, tot és benvingut.

Bernat ha dit...

Badimuvi no es bon moment x cridar visca el barça. Yo la opcio Gualba la veig perfectit xk no tinc pasta, lo unic k em fa por és el penyassegat dels pebrots. jejej

PISTER

Bernat ha dit...

Pos llavors també voto opció Gualba. Per un motiu, que li estem muntant la festa al Fitó que ni ha ofert la casa ni res :D

Enric Fuster

Bernat ha dit...

Hola amics! A mi em sembla mol be tot i segurament m'apuntu al qe es decideixi finalmen. Jo si tinc qe voltar firmaria anar a Bilbo a veure el partit i pasar el cap d'any alla, sobretot pq no hi he estat mai i em molaria. El tema de Gualva tmb mola si vol el fitu, qe es qui mana en aqet cas. Pues aixo, vosaltres direu....
Salut

Vili el niño.

Bernat ha dit...

a mi el que més m'atrau és anar a bilbo i fer una rutilla per pobles de país basc. molaria estar per poblacos perduts d'euskadi! a més, s'ha de demostrar als putos neandertals (que ningú es burxi, sóc el més basc de tots...) que animant la selecció no ens guanyen! i San Mamés...poca broma...La Catedral nen!

que us sembla si kedem tots per fer unes birrilles un dia d'aquesta semana i ho parlem cara a cara?? si no decidim ja no hi haura temps de trobar bones ofertes!

venga buttyboys,
mendi

pd: pene

Bernat ha dit...

El tema Gualba s'estudiarà, però m'han arribat noticies de l'arribada imminent d'un mega-paquet d'ofertes extraordinari, amb un molt variat ventall de destinacions.


PD: Pel bé d'aquest/a viatge/festa i fins i tot de les nostres persones, obviaria la paraula i el vot del senyor Joan Vidal, ja que envia els mails per duplicat i a continuació varia de destí, fet que denota la seva profunda manca de criteri. En definitiva és retra.


FITO

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio