dimarts, 11 de desembre del 2007

HEINEKEN TOUR A SANTIAGO DE COMPOSTELA

Bueno penya com ja saveu alguns membres del heinken vam anar de turisme de burratxera a santiago, com podeu imaginar vam deixar el pavello molt alt. Vam fer una mica de tot com per example: Pesca d'arrastre, la tàctica de la goma (al intrests preguntar que es ha un dels membres del viatge), veure fins a no poder mes a tots als bars de santiagi, fins i tot em fet amics gays que ens van portar de festa gay al "coffe pop" i fins i tot alguns em aconseguit al sempre esperat objectiu del final d'unanit de borratxera, espero que ja sapigeu de que parlo.
Ja tenim nous apodo per el senyor Vila "EL CASTIGADOR", els intresats en saber mes sobre aquest gran viatge ja preguntareu.

PD: Jo hi vaig anar de rebot i ha estat un gran viatge. HO HA VEU VIST

3 comentaris:

Bernat ha dit...

grandeeeee!!!!! HO HABEU VIST!!! surt de casa amb 5 eurillos per fer la birra i acaba 4 dias ebri per Santiago, EL PUTO AMO.

Ana Mallurkina ha dit...

Eiii Aleix ! L'únic consol d no haver pogut anar a Santiago s q almenys vaig tenir un bon sustitut !

Anònim ha dit...

Després de llegir l'encertat comentari publicat pel Sr. Xicars (recordant la pesca d'arrastre, la tactica de la goma, el castigador i moltes altres coses) només voldria esmentar que en l'expedició hi havia un integrant del grup que s'ho va menjar TOT!! (fins i tot es menjava els plastics dels formatges envasats), i aquest noi nomes te un nom que es el "GORDO",. Ara recordant, amb be el cap quant en Xicars estava entrant a totes les botigues de roba perque es volia comprar una gorra i en un moment donat ens vàrem fer la pregunta: on esta el Gordo??? de sobte veiem sortir una inmensa bola de pel de una pastiseria i...efectivament, era ell, va sortir amb el bollo de xocolata mes gran que he vist mai a la meva vida. SI GORDO!!!!!!! devorant tot el que et trobes pel davant.
Per acabar el meu comentari, si hagues de resumir el viatge amb poques paraules jo diria: HO HABEU VIST!!!!LA MARE QUE ENS VA PARIR!!!!!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio