dimecres, 9 de juliol del 2008

HEINEKEN SUMMER 2008

Bona tarda a tothom!!!.

Després d'estar un any treball i/o estudiant ara toca fer VACANCES!!!!. Per tant, una petita representació del Heineken formada pel Sr. Xicars, Pister, Royo i un servidor farem una escapada a Menorca durant uns dies.

Les dates del viatge son:
Anada - Dimecres 20 d'agost (El Prat, a les 3 del migdia aproximadament)
Tornada - Dimarts 26 d'agost (Maó Airport, a les 7 del matí aproximadament)

Dit tot això, vull dir-vos que tothom que vulgui vindre serà rebut amb els braços oberts. Ser que hi ha gent que estava interesada a venir i que amb va dir que digues quelcom quant hi hagues algo definitiu (Melu, Fito,Menorquines etc.....).

Per la gent que estigui interesada a vindre aviso que cada dia que passa els bitllets surten mes cars!!!!!

Ja direu algo.

Apa ens veiem!!!

10 comentaris:

Melu ha dit...

Buf, jo casi segur que vinc.

Ahir a la nit vaig tornar a Barcelona, així que avui o demà us truco, quedem i m'expliqueu els detalls. Aqueste vespre al heineken?

Jo crec que el fito s'anima a no ser que començi a treballar o algo (que fijo que no :D)

Melu ha dit...

buf, pero aniria amb quatre guapos del heineken. O no lligaria res o acabaria amb la lletja del bar :(

FITO ha dit...

Eeeeiii!!! A mi m'interessa molt, xo no puc prometre res encara. De fet el tema del projecte es complica i s'allarga.
Espero arribar per akelles dates a barna, xo encara es massa d'hora per assegurar la meva assistencia. Si hi anessiu més tard per a mi seria millor, xo entenc que no ho canvieu només per mi. Tan aviat com pugui us diré algo. Quan compreu els billets?

Una abrasada a tothom.

Bernat ha dit...

Jo marxo amb l'anna a donar una volteta per europa amb interrail, aixi que no vindre, pero m'agrada bastant que l'agencia de viatges cabanes sempre ens mantingui informats de les ofertes de la temporada.

vilius ha dit...

jo ho tinc cardat pq treballo tot l'estiu, tot i qe em molaria molt. Per cert estic buscan bitllets per anar a irlanda pel setembre a veure al meu germà qe està alla, si algu vol venir qe em digui.
Cabanes nen qe fas qe no et veig el pel???? aviam si qedem un dia d'aquests....

Anònim ha dit...

Ei fitonet!!!! com va per finlandia????.

Els bitllets ja els hem comprat (vueling), per això vaig posar els horaris exactes. En el cas que puguessis vindre i els bitllets d'avió surtissin molt cars queda l'opció de anar amb barco (es un pal pero son tarifes standars).

Ficat en contacte amb el melu ja que crec que ell vindrà i encara no te bitllets (mes que res per si podeu anar junts).

Bueno Fitó, quedem en contacte.

Sr. Vila, tranquil que ja passare a fer una visita pel BO!!!! (careros!!!!)

Vinga deu!!!

Mr.VetSon ha dit...

cuidadu quico que al Bo s'hi fan molts amics... jejeje

Unknown ha dit...

Qui són les menorquines??? jejeje Marçalet, enshem confós d'illa... jjejeje

Per cert, m'encanta el detall típic heineken... es pillen els bitllets i ningú es preocupa el més minim de l'allotjament!!! jjejeje

Apa Salut!

Roymakay ha dit...

badi anem a dormir a la intenperie amb possibilitats de algun dia a un hostal. ja que no estarem molts dies.

Jordi Taulé ha dit...

Jo ho tinc xungo. Jo em piro al marroc del 1 al 5 dagost i després m'he compromes amb High Times per estat disponible per concerts i tal... es dura la vida de l'artista! Aquest any fallo! Sap greeeu!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio