dimecres, 30 de setembre del 2009

DIVERSIONES A BARCELONA

Tots sabem que Orquestra Diversiones no són els Rollings Stones ni Skatalites però s'ha de dir que són Festa Segura. Alguns de vosaltres ja els heu vist a festes de Palamós i ja sabeu de que va.

Aquest dissabte toquen al barri de Hosatafranc (al costat de Sants) i molaria anar-hi tots o com a mínim uns quants (especialment crec que a les mallorquines i la Maria els hi molaran bastant). Elia i Calamar no podeu fallar!!! I de pas sortiu del Russa....

www.orquestradiversiones.com

6 comentaris:

Ana Mallurkina ha dit...

Yujuuuuuuu !!!

elia* ha dit...

ORQUESTA DIVERSIONES FOREVER!
I HO SAPS!!!!

Ana Mallurkina ha dit...

Un event com aquest requereix un sopar previ per escalfar motors ... CUBATEEES !

Melu ha dit...

Mapunto a tot

Solé ha dit...

Jo m'apunto tmb, són molt graciosos, ara, em d'anar ja una mica tocadets, per tan, estic amb tu Ana.
L'ultim cop que els vaig veure vaig acabar en un sofa mort, jejeje

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Hauriem de sopar per aquella zona però, pq la putada és que toquen molt aviat, a les 23!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio