dilluns, 29 d’agost del 2011

Cursa de la Mercè? Sí/No



S'hauria de mirar quins concerts fan la nit abans, però jo voto sí, evidentment em puc tirar enrere de forma vil. Diumenge 18 de setembre.

Amb la calma per fer un dia de xerinola i correr tots junts, res de fer marques.

Per cert, res de fer marques, però m'he comprat unes wambes de running que us cageu lapataabaix.

Correr tots junts, temps objectiu = 39 min.

http://www.bcn.es/cursamerce/

PS: Sí, les meves wambes són les de la foto :D:D

9 comentaris:

Fuli ha dit...

jo voto sí, però si faig menys d'una hora ja serà un èxit... :)

Solé ha dit...

jo tmabé k haig d cremar tota la mitja Toscana que me jalat.

Depenen sempre d la festa x dscomptat...

Melu ha dit...

Ok, demà em passo un plis per universitat aviam què cal i què val.

Melu ha dit...

La conya val 5€ amb xip groc i 7€ amb xip blanc.

La putada és que s'ha d'anar a buscar el dorsal i tal a Plça Espanya, i em fot mega pal.

Es pot correr sense dorsal? O controlen?

Fuli ha dit...

i tanttttt!!! jaja, jo tinc el xip groc. El q m,ola és q per 5 euros tens la samarreta de la cursa...

Melu ha dit...

Ja tinc la de fa 2 o 3 anys i no me l'he posat mai... no m'agraden les samarretes sintètiques!

Unknown ha dit...

et rocen els mugrons? XD

FITO ha dit...

Unes saucony!!!!!!!!!

Molt bé, tot i que no baixarás de 45 minuts...

Melu ha dit...

Es pot correr sense dorsal? O controlen?

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio