dissabte, 29 d’octubre del 2011

FROM LONDON WITH LOVE!

Estimats amigues i amics de la penya,



Un cop mes, i despres d'un llarg temps, em dirigeixo a aquest blog per notificar que tot va be per la meva estancia al exili angles.



Be, les coses han canviat una mica per aqui (es un putu no parar de canviar aquesta ciutat); despres d'allunyarme de la unio ruso-arabica de les piques, penjat els guants i l'esponja com a pura llegenda despres de gairebe 8 mesos, ara estic a la linea frontal de la cuina, partida de amanides, primers freds, etc. Es la mateixa seccio on ha estat el Sauri fins ara, hem estat treballant junts gairebe un mes, ell ara comensa a un restaurant nou que obre el grup del barrafina (restaurant espanyol on currava l'any pasat) com a cap de cuina. Aixi que en general els enviats especials de la penya a London estan triunfant, seguim tenint a en Ràmon a la reraguarda de les esponges i els caxarros bruts deixans-ho tot, tot i que estic segur que haviat sortira de la merda per la porta gran com hem fet els altres...



Estic en un pis al nort de la ciutat on visc amb mes penya que no veig casi mai per tant no hi ha mals rollus i tot be de moment, tot i aixi em pasu un cop semanal a visitar al boig d'en Toni al alberg, i ara en dos semanas men veig amb ell i la seva xurri a Cardif de visita uns dies.



Aixi que amics i amigues sembla que la meva estancia a l'exili es va allargant, sense cap plan de tornar per el moment...



Estic pensant, si tot va be, de baixar a mitjans de gener, ja que pel nadal imposible. Esper-ho poder veure-hos a tots que hos trobu molt a faltar i sino, com sempre hos dic, animeuvos a pillar uns bitllets que aqui sereu molt ben rebuts pels embaixadors sagradafamiliencs de Londres!!!



Espero que tots estigueu molt be i que tot segueixi sota control pel barri...



Esper-ho veure-hos molt aviat!!! VISCA LA PENYA






7 comentaris:

Unknown ha dit...

grande vilillus!

olles cremant pel ramon! jajaja

bisous

Solé ha dit...

Viliuuusssss, me n'alegro kt vagi b!

Ens veiem al Gener, records x tots!

Mr.Calamar ha dit...

Ei!!

M´alegru k tot vagi be!!!

Fins aviatt..

FITO ha dit...

Ei Pila!!!! 1 abraçada molt gran i fins aviat!!!

Anònim ha dit...

Grande Vila, d'aquí a 1 anyet Moncho serà president de l'Arsenal! :)

Clarens ha dit...

Vilus me n'alegro que molt que vagi tot tan bé! A veure si venim a veure't aviat que em ve molt de gust! Una abraçada,

Calamar ha dit...

viliuuuuus, m'alegro molt k et vagi molt be per alla!!! un petonarro enormeeee i records a la penya! muak

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio