divendres, 4 de novembre del 2011

Concurs fotogramas

Ieeeepa!

Al gra: estic participant en un concurs de Fotogramas on tenia que canviar un diàleg de pulp fiction (el del Royal con queso). Un 25% de la puntuació depén dels m'agrada del facebook (jo crec que és un simple tall o una estratègia per portar trànsit al seu perfil) i és per això que us necessito!
Entreu amb la vostra compte a facebook i al meu mur hi ha l'enllaç al diàleg per votar. Heu de clickar sobre la foto d'en Travolta, no poseu el m'agrada al meu comentari, sino al diàleg penjat a la compte de fotogramas (secció fotos). Us estimaré encara més (si és pot) i puc guanyar mil pepinus, que ara mateix m'anirien de luxe. Si de passada us el llegiu, millor que millor!
Moltes gràciessssss!

Desitgeu-me sort i clickeuuuuu!

Link directe: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150523607469251&set=a.10150523605949251.477317.42677919250&type=3

Aquesta és la foto que representa el meu diàleg:


I aquest el diàleg original: http://www.fotogramas.es/Noticias/Premio-Escuela-CEV-FOTOGRAMAS-al-mejor-guion

3 comentaris:

FITO ha dit...

Esta bastant guai!!!
Els has llegit tots? Ni ha algun de recomenable???

FITO ha dit...

Molts d'ells acaben amb Aaagh. És un requisit?

Mr.VetSon ha dit...

És del diàleg original i no et dona gaire marge per escriure-hi gaire res... hehe

Dels demés n'hi ha forces que són una mica xusteros: sobre l'últim capitol de lost (ja en fa un xic de temps d'això...), de mujeres, hombres y viceversa, de la Belén Esteban...

Aviam si tinc sort!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio