dimecres, 25 de gener del 2012

VISITA AL BARRI

Senyores i senyors,

Nose qui llegira aquest post ja que aixo esta mes mort que Fraga, pero be jo ho penjo...
Baixo al gran barri del 28 (disabte) al 6 de febrer, 10 dies que em trobareu al rusa ( o per la zona) fen birres posiblement de obertura a tancament. No tinc movil barceloni, pero tinc angles (0044)007758064814, podem comunicarnos via sms o via internet contestant aquest post o feisbuk, tius vui veurehos a tots, deixeu-vos de velles excuses i paseuvos a fer una birra amb el jodido vila!!
sona convincent o qe? porto unes pintes de mes i no estic molt inspirat.... jaja fins aviat!!!!!

5 comentaris:

Mr.VetSon ha dit...

ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Doncs ja m'apunto a fer unes birres amb tu la setmana que ve! però una no eh! més d'una!! hahaha!

Un petó i fins ara!

Melu ha dit...

Vilius t'esperem!

Com que el blog està mort ja he fet difusió en directe :D

Unknown ha dit...

Ens veiem dissabte mariquilla!

PD: comprat un mobil català!

Jordi Taulé ha dit...

La setmana que ve birres amb el tito vila! m'apunto!

Fuli ha dit...

Tito Vila!!! M'apunto segur!!! Grande ;)

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio