dijous, 14 d’agost del 2008

Convocatoria de BBQ

A veure gent, el proper dimarts 19 faré la tan reclamada barbacacoa de la temporada d'estiu a casa, així que qui vulgui venir que digui algo aqui mateix o em truqui. Suposo que ara no som molts els que correm per barcelona així que no crec que hi hagi problemes d'aforament, pero per si de cas confirmeu la vostra presència quan abans millor.




El tema com sempre, comprem carn, butifarres, birres i licors i despres dividim el gasto entre els presents.

Doncs ja esteu avisats, enga penya

Pd: El meu aniversari es el 19 d'agost.

15 comentaris:

ramontxu ha dit...

LA BARBACUI CUI CUI

compte amb mi

jo si vols us agafo a tu i a ton germa i faig ovella a la parrilla per tota la gent de heineken a preu popular, sortiria mes barato.
jejejeje

Bernat ha dit...

estic pensant en montar una ruleta despres del dinar per poder-te desplomar sense cap esforç.

Anònim ha dit...

confirmo la meva assistencia.

!!!como me gusta, la barbacuib!!!!

ramontxu ha dit...

una ruleta no se ...
pero una timbeta si q podriem fer despres de dinar amb la copa de whisky o orujo q portaré.

Ana Mallurkina ha dit...

M'apunto !

FITO ha dit...

Que cabrons!!! Jo també m'apunto... encara que potser arribo una mica tard???

Solé ha dit...

Vinc! Me la pela el teu aniversari ;)

Voto més un poker maxim tambe!!

Anònim ha dit...

Jo també m'apunto, i si l'anna pot tb. Ja t'has comprat les fitxes de 60 euros ñona? la timba`posterior em sembla puta mare. ciauu

Anònim ha dit...

per cert, quanta guita x persona?

Joan ha dit...

M'APUNTO

Melu ha dit...

Jo també vinc. Molt probablement no podré ajudar en res i vingui directament a gaudir del menjar, el beure i del vostre esforç organitzatiu.

Jaja la PD.

ramontxu ha dit...

hem de quedar per comprar el menjar, alkol, ... estaria b ferho avui per exemple i no esperar fins l ultim moment.

P.D jo portare les escritures del pis per la partida de poker
jejej

Ghalia ha dit...

Ñonakaaa!!!
Joeeerrr!!!!Per fi bbq i va a ser que curro. Fucking shit!

Mr.VetSon ha dit...

iepaaaa! jo, badi i xicars vindrem des de palamós!
se u tomorrow butyboys!

Anònim ha dit...

i la proxima per quan ñona???

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio