divendres, 10 d’abril del 2009

Meiland

13 comentaris:

Unknown ha dit...

L'any vinent demanem equipació ROSA!!!

Bernat ha dit...

On està el meu maletí???

PD: Aquí a la dreta hi ha un enllaç on tothom pot consultar la classificació

Fuli ha dit...

Barniella, això de mirar el blog quan tornem de festa... segur que va precedit de palleta!!!

Unknown ha dit...

Parla x tu...

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Doncs si Fuli! Tens tota la raó! Almenys per part meva...




Ja no diguem per part de'n Badi...!








Ah! Bernat! El meu cognom és Bouisson!

Merci!

Unknown ha dit...

Vaya pajilleros!!! XD

Unknown ha dit...

PD: Pajilleros nocturns!

Jo a l'enquesta escullo:

Blog i dormir. Lo que passi al matí és privat. (és una enquesta amb molt poques alternatives...)

Anònim ha dit...

yo nse vosaltres pero a les 6 del matí la meva opció és menjar algo i caure mort al llit.
La palleta a altes hores la nit fa pal!

Molt millor la matutina!!

FITO ha dit...

Jo el primer que faig quan arribo a casa és buscar alguna cosa de color rosa...

Per fi podré utilitzar la samarreta del barri... o mirar el blog...

Que gran el ROSA samarreta !!!!

Mr.VetSon ha dit...

la putada de la palleta post alcohol (sobretot en cas de ser cervesa) es que despres de corret no pots pixar i ho passes realment malament... i no m'ha passat ni un cop, ni dos, ni 15...

Clara ha dit...

Eiii Bernat!!! L'uri i jo ja hem posat els diner de la samarreta i el sopar, el que passa que no sé si et sortirà que ho hem posat nosaltres. Així que quan vegis 60e ja sabràs que hem sigut nosaltres.

Alé, que vagi bé!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Ostia clara, em pensava que anaves a comentar les palles de l'Uri i tu al començar l'escrit: L'Uri i jo....

Ja m'havia emocionat...




LES PALLES DE COLOR ROSA!!!

Unknown ha dit...

Ñona, l'anna crickt m ha dit k havia fet l ingres.

si o no?

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio