dimecres, 1 d’abril del 2009

PANTALLA ORDINADOR

Hoolaaaa!!!

Ahir estava fent feina amb l'ordinador de casa meva i la pantalla va morir (putada!!!!!). Per tant demano que si algú te la típica pantalla guardada al traster de casa seva amb un pam de pols i que estigui disposat a deixarme-la que m'ho faci saber siusplau.

Aquests dies haig de fer feina de la uni i m'aniria de lujo tenir una pantalla!!!

Venga, ja direu algo

P.D.: Per cert, he començat practiques de cotxe, així que si veieu per les notícies que han atropellat un vianant ja sabreu qui serà el culpable. PER DEU ES UN PUTO ESTRESSSS!!!!!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

jo en tic una,te la deixosense problemes. truquem ok.ciauu

Unknown ha dit...

Jo en tinc dues! I hi afegeixo un scanner!!! Pilla les meves que són de més quality!!!

Me la' quitan de la' mano', Me la' quitan de la' mano'!!!

Disme argo payo!!!

Anònim ha dit...

ok, merci!!! aquest finde us truco!!!!!!!

Bernat ha dit...

A mi em sobra una tele de 15" si algu la vol ja sap.

Clara ha dit...

Marçaaaal !! Que no sabia que havies aprovat, Felicitats !!! Ai senyor ens hem de veure més sovint....aquest finde és perfecte, no creus??

Unknown ha dit...

Crec que podriem obrir una secció de la merda que ens sobra a casa, que fa pal tirar-la, però que no saps on fotre-la!!! XD

Jo tinc revistes!!! XD

Fuli ha dit...

No volem revistes Badi (que també te'n sobren a patades), volem les pel·lícules que amagava el teu pare darrera dels llibres!!!!

Ghalia ha dit...

Ei Bernat, la tele guarda-la per quan em piri de casa, en un període no molt llarg, espero.

Per cert penya, no va sent hora d'emancipar-se? Jo estic mirant pisos pel barri i per gràcia i n'hi ha que estan bé per compartir, sinó impossible. Algú està pensant en marxar de casa?

Jordi Taulé ha dit...

Jo js ho he fet Ghalia, el diumenge passat m'hi vaig instal·lar. A verue si para de ploure i fem una barbacoa. Sinó qui estigui aborrit i s'hi vulgui passa que em fagi unt truc!

Saluut

Ana Mallurkina ha dit...

A les mayurkines ens van emancipar

Unknown ha dit...

Jo ho penso, però no tinc calés. Encara que a curt plaç espero fer-me ric i comprar-me una mansió. Ja us llogaré habitacions a bon preu. :D

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio