dilluns, 26 d’octubre del 2009

CASTANYADA xD

despres de la gran nit de dissabte ja no recordo qui nirà dissfressat de castanya i qui de panallet....
recordo aixo, aviam:

Vila: boniato (perfecte)
Sonia: panallet
Mar: forn... XD
Clara: castanyera
Ana: paradeta
Roisein: diari
jo i no se qui més: castanyes

.... si segueix en peu m'ho dieu que així aniré a mirar preus de espuma per fer les dissfresses sota mínims económics (no us preocupeu)
I si només va ser una idea de borratxos.... SOU UNS RAJATS!!!!

PD: voto pq en Vila es faci de la colla pessigolla i condueixi la carrosa!!!!! JAJAJAJAJA

4 comentaris:

Fuli ha dit...

La colla pessigolla ja té conductor, quina gran idea!!!!!

Ana Mallurkina ha dit...

Paradeta al habla !

En breus vindran les fotos... tremendes !

elia* ha dit...

paradeta paradeta....no pengis fotos de dissabte que pot ser molt dur!!!! XD

si si, VILA CONDUCTOR DE LA COLLA PESSIGOLLA!!!

Sant Judes ha dit...

Jo pasava per aqui, i he llegit aixo, no m'ha passat pas per alt aquestes disfreses de castanyada carnavalesca, pero em sorpren assebentar-me del tercer conductor de la colla pessigolla, aixi doncs ja tenim 3 xofers! jajajaja

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio