dijous, 8 d’octubre del 2009

QUART DE SEGLE!!! BUFFF

Bones gent. Com alguns ja saben i la gran majoría no, el diumenge dia 11 és el meu aniversari.

La meva intenció era fer un soparet aquest finde per celebrar-ho i....... emborratxar-nos QUE COLLONS!!! Com que el dissabte en Vila i, suposo que més gent, aniran a Torredembarra a la festa de la birra, havia pensat en fer-ho el diumenge aprofitant l'avinentesa de que dilluns és festa.

Accepto tota mena suggerències pel que fa a sopar i festeta. Poseu algun comentari aquí al blog per saber quans serem i aquestes coses.

Una abraçada

10 comentaris:

Ana Mallurkina ha dit...

Sigui el dia que sigui jo m'apunto !

Bernat ha dit...

Ja saps que tot el que impliqui menjar m'interessa. Vindré

Unknown ha dit...

Sembla que compleixes els requisits.

Melu ha dit...

Tot correcte.

elia* ha dit...

jo m'apunto tb!
on serà??? necesitem més informació!

FITO ha dit...

Yogurín !!!!


Fuster és bo que tot vagi bé...

vilius ha dit...

All right! On vols fer el sopar??

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Vindria encantat Sergi però estic a Palamós!

Felicitats Yogurin!!

Bernat ha dit...

Al final com quedem per aquest sopar??? HORA I LLOC YA!

Gil ha dit...

Hola familia. Al final com q no he rebut suggerències, he decidit que quedem a les 21:00 a l'alemàn i que anirem al Tasca i Vins, al carrer Indústria davant de la plaça e les Piramides. Doncs aixo, espero que estigui obert. Demà faré les gestions necessàries (veure si està obert) jeje!!
Total, que quedem a les 21:00 a L'Spaten

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio