dilluns, 2 de novembre del 2009

CRONIQUES DE LA CARRETERA

Avui he anat a fer la meva primera volta amb cotxe pel barri..., tot anava be baixant sardenya aball direccio port, mun germa de copi i muns pares darrera, cuan de sobte una silueta ha fet que m'atures davant del pas de peatons. Semblava que algu volia pasar pero no era aixi. Es dirigia cap al vehicle un manolako que buscava clientela. Els crits de tiraaaaa tiraaaaa!! de mun pare mentre agunantava la porta amb les dues mans m'han fet reaccionar. Aquell no era un peató cualsevol que volia pasar el carrer, esta clar que buscava alguna cosa mes... Les carreteres de Barcelona son una jungla on no saps mai que t'ho pots trobar. Estigueu alerta amics!!!!

8 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Que sosos...

L'havieu deixar entrar a la pobra dona/home/elquesigui!!!

Fuli ha dit...

Grande Vila

Melu ha dit...

Deu haver sigut just davant de casa meva!

Els trabolos són bastant colegues, un dia vam acabar fent cubates en un bar chino que tinc sota de casa.

Anònim ha dit...

Hauriem d'inagurar una secció titulada :el diari d'en Vila. Crónicas de un conductor novato.
jo pujo a examen dilluns.

Solé ha dit...

Grande Vilaaaa, jajajaja, bon estreno

Unknown ha dit...

La propera anècdota a veure si ja has estampat el cotxe... Que ja toca! Volem més acció! XD

ramontxu ha dit...

volem que sortis als diaris i a la tele vila!

vilius ha dit...

trankils trankils tot arrivara....

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio