dimecres, 25 de novembre del 2009

LA PENYA ES REUNEIX PER ANIVERSARI

Hola nois i noies de la penya. Com alguns de vosaltres ja sabreu, aquest pròxim diumenge 29 de novembre és l'aniversari de la Ghalia, del Sauri (al qui enviem molts records des d'aquí) i del Fuli. Per celebrar tant important cita :) us convoquem a unes jornades ludoalcoholicofestives:


- El primer plat es celebrarà dissabte nit pels més valents, on, per decisió unilateral com a regal d'aniversari, he decidit que anirem al BeGood's que fa molt de temps que no el trepitgem. Així doncs la cosa és quedar dissabte nit per fer festeta on, a diferència del que molts podeu pensar, la consigna és beure en moderació per poder rendir el màxim durant la jornada del diumenge.

- Així doncs, el plat estrella serà el diumenge 29. La idea és dinar (necessito de la vostre confirmació per reservar taula en algun restaurant econòmicament assequible), fer una bona sobretaula i ocupar el Rusa -l'amic pessetAs encara no ha venut tots els números del lot, afanyeu-vos!!- per veure el Barça - Mandril!!!

Quedeu avisats, només us demanaria que per favor confirmeu els que vindreu a dinar per anar fent tràmits. Salut i força penya!!

Ghalia i Fuli

21 comentaris:

Ana Mallurkina ha dit...

Vinc !

Melu ha dit...

Fet

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Si no hi ha res de nou pel dinar del diumenge l'expedició palamosina del diumenge serà de tres!!

Aleix, Cipot i un servidor!

Anònim ha dit...

Caramba!!!!Això si que es un periodista del Daily Mirror!!

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Jo a dinar sí. Però el partit no el podré veure al russa amb vosaltres, em sap greu doncs la companyia hagués estat molt grata...

Melu ha dit...

Fuli mira el gmail!

Melu ha dit...

Badi que't donguin!

Fuli ha dit...

Puto Badiella!! No t'oblidis de que estaràs rodejat d'uns 20 alcoholics, el que vol dir que a la mínima que facis una brometa de les teves et tanquem a l'armari i ens quedem el carnet!!! jajaj

Solé ha dit...

Badiella apestas. Fuli ja ho saps, vinc

Unknown ha dit...

No tindré jo els carnets, mon pare no es fia de vosaltres colla de cràpules! XD

Bernat ha dit...

Jo també vindré al dinar.

Que no portis els carnets a sobre no vol dir que et deixem anar plàcidament cap al camp, si et posses molt pesat potser pensem en retenir-te dintre del lavabo del Russa tot el partit.

Anònim ha dit...

esteu tontos oke. No tindrem que aguantar al puto raco rallant tot el partit!!!!
Jo m'apunto al cafè que l'economia està fatal!

Anònim ha dit...

esteu tontos oke. No tindrem que aguantar al puto raco rallant tot el partit!!!!
Jo m'apunto al cafè que l'economia està fatal!

Solé ha dit...

molt bé guill

Jordi Taulé ha dit...

jo m'apunto dissabte i al partit! a dinar no. que tinc assaig! Hi haurà lloc al russa per a tots?

FITO ha dit...

Jo no puc confirmar la meva assistència al dinar, ja que tindré ressaca.

Em sembla que la consigna de no beure gaire me la passaré pel forro dels collons!!!

Fa massa que no surto...

Mr.VetSon ha dit...

vinc!
el pitjor seria aguantar en badi borratxo i enfadat amb nosaltres... esgarrifances només de pensar-hi...

Unknown ha dit...

Mendi mendi...
no em provoquis que em venc el carnet i em bec els beneficis arrambadet a tu... XD

Mr.VetSon ha dit...

jajaja! kin un!

FITO ha dit...

Badi tel compro!!!!
Amb 10 eurillus en tens per uns quants litres de don simon... suficient per putejar en mendi...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio