divendres, 10 de setembre del 2010

CLASSES D'ANGLÈS

Bones penya,

Un servidor esta interessat a fer classes d'anglès i com que les academies valen un paston he pensat fer-les a través d'en Samb, un yankie que molts de vosaltres ja coneixareu del fútbol (Athletic Empordà)

A mi m'interesseria fer el següent:

1 dia a la setmana. 2 hores.

Busco conversació, fer algo de gramatica però tot això focalitzat en el mon de l'empresa. No ser, per exemple:

- Fer una presentació d'un mateix (a molts processos de selecció ja t'ho fan fer)
- Simular una negociació...etc.

En Samb ja exerceix de professor, així que ell sabrà quins exercicis i conversacions ens poden ser més útils en el mon del treball.

Jo encara no m'he posat en contacte amb ell perque primer vull saber qui estaría interessat a apuntar-se. Si som dos o tres ens sortirà mes barato.

Aqui ho deixo. Ja direu.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tb estava buscant classes, pero l'institut britànic és una pasta.
M'apunto, ja diràs quan anem!!!

Ana Mallurkina ha dit...

Jo segons l'horari tb m'apuntaria

Ana Mallurkina ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Si es poden fer online jo tb m'apunto!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio