diumenge, 19 de setembre del 2010

SANTA TECLA SITGES 2010

Faig una crida a tots els aturats de la penya:
Estas fart del mateix itinerari diari rusa casa - casa rusa? no trobes feina ni al pipican del barri? et fan mal els ous de rascarterls cada dia a dos mans? estas cansat de mirar el blog del heineken 20 cops al dia i nomes trobar que posts basura del guill? estas fina la pollisima de veureli la cara al pesetas i ja no pots mes? vols diversio asgurada per un tubu i una taja entre semanaper la puta feis? tranquil amic parasit! tinc un plan per aquesta semana que t'encantara! FESTA SANTA TECLA SITGES 2010! orkestrilla guarra, birrukas i cubatas a preus asequibles, ambietilllu (si ets gayer es la teva...) i playuki a tiru de pedra! Aixo es anar dimecres i tornar dijous qui s'n apunti teniu casa! ja em direu. Pinta de puta mare a que si? jujuuju

14 comentaris:

Solé ha dit...

A mi m'agrada molt el plan, sobretot per no veure posts basura del guill, jujuujjujuju

Melu ha dit...

Ieps, sembla un bon plan! Però no podré...

EL dijous sopar de cumple meu, després faig un post oficial.

Ciausss

Solé ha dit...

Felicitats xavalin!

Unknown ha dit...

Ets mala gent vila... en dues setmanes no organitzes absolutament res i ara surts amb aquestes... jo no m'apunto a cap club teu mai mes...
indignant! XD

Fuli ha dit...

Molt grande la crida Vila!! Però jo treballo, així que m'hauré de quedar a ciutat i seguir veient la cara a l'amic pessets!!

Mr.VetSon ha dit...

joder! a part de paràsit sóc subnormal. Acabo de parlar amb el tècnic de la caldera: vindrà dijous a les 8h... quin primo! jaja!

passeu-ho bé!!!

vilius ha dit...

paella dimecres!vamosssssss

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo vull anar-hi el dissabte!

Sortiré de Bcn amb el meu cotxe, si algú vol venir ja ho sap.

L'aleix si no canvia d'opinió també vindrà!

Mr.VetSon ha dit...

si no erem poc també vindrà el de la tele... overbooking!

Mr.VetSon ha dit...

sergi, podria estar seriosament interessat... parlem!

vilius ha dit...

jo disabte no hi sere per aixo...

aleix ha dit...

Sergi jo al final no podre anar a tarraco cap dia, aquest finde amb toca fer capitanies dissabte a la tarda i diumenge al mati!!!! Es una gran putada pero es lo que te currar jejejeejeje

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Ostia ara he vist que hi posa sitges!

Jo vull anar a Sta Tecla Tarraco!

Mendi parlem del tema!!!!

Putu Aleix... truquem i expliquem com ha anat el teu últim cap de setmana!!!

Unknown ha dit...

Ara ara! Va nar b per Antwerpen???

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio