dimarts, 11 de gener del 2011

BRASIL

Com ja sabeu amb breu marxo cap a brasil, us he reservat l'ultim cap de setmana q em keda per terres catalanes per poder despedir-me de tots els que sigui possible. L'últim finde que estare es al del 28, 29 de gener, jo havia pensat de fer un dinar amb tots vosaltres al dia 29, i despres anar de festa o el que surgueixi. Bueno que tothom digui el que pensa, si creieu que es millor alguna altre opció, podeu dir la vostre.Ja se que encara keda una mica per aquest finde, pero jo m'haig d'organitzar que tinc molt esdeveniments aquests dies.

Una abraçada a tots/es

PD: M'agradaria q pogués venir al màxim de gent possible

8 comentaris:

Mr.Calamar ha dit...

Jo puc venir qualsevol dia...

Fuli ha dit...

Ja saps, que per un esdeveniment d'aquesta talla, jo també puc qualsevol dia!!

Jordi Taulé ha dit...

jo també puc qualsevol dia! per descomptaat!

Mr.VetSon ha dit...

no hace falta decir nada mas

vilius ha dit...

saps que si estigues a barna estaria en plena disposició per una despedida de tal calibre... pero no pot ser tot, ja ens vem dir adeu per la porta gran en el seu moment! Que tinguis un gran comiat nanu!!!

Unknown ha dit...

jo no puc! :D

FITO ha dit...

Vinc

Solé ha dit...

yes we can

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio