diumenge, 16 de gener del 2011

ENTRADES DEL BARÇA A 2,5 €

Geeent, m'han comentat i he comprovat, que es poden comprar entrades del barça per lliga i copa a 2,5 euros, ja que hi ha un error al servicacisa. Heu d'anar a servicaixa.com, registrar-vos al club Servicaixa ( a la dreta de la pàgina), confirmar, el mail que us enviin, entrar amb l'usuari i contrasneya que hagueu escollit, despres anar a Esports / FcBarcelona / Lliga / Escollir el partit que vulgueu, despres heu d'escollir 1 entrada ( només d'una amb una ) possar aplicar descuento, i tatxaaan, a 2,5 €.

Jo n'he comprat dues i us confirmo que és cert ( espero que no nm'ho cobrin després ). No hem faig responable si hi ha problemes després jejejejeje

Màxim són dos entrades per usuari ( o sigui heu de fer el que us he explicat dos cops ). Jo n'he comprat per Barça - Saragossa, tot i que tb es pot comprar per el barça espanyol.


Aleeeee´!

1 comentaris:

Jordi Taulé ha dit...

jo n'he comprat per lalmeria, el racing, i un mes que ja no recordo, jejeje...

Ja de vosaltres m'espavilaria...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio