diumenge, 20 de març del 2011

CARTA DESDE L EXILI LONDINENC 2

Estimada Penya Heineken...
Tornu a agafar les rendes del teclat novament per escriure un nou post de la meva estancia aqui a Londres (la veritat es que no ho faig sovint perque fa un pal important pero crec que de tant en cuant es necesari no??)
Be com molts ja sabreu per la meva visita al barri per febrer, estic treballant a un nou restaurant, el mateix on treballa el Sauri, i la cosa va forsa be. Es un restaurant molt guai, te dos plantas i un cullo de personal, tot es gent jove cosa que sempre es bona perque no et trobes el tipic vell cremat que t' amarga la vida. A mes totes les cambreres son molt guapas ( vaig mooooolt fooooort tot el puto dia) i la gent en general es molt simpatica i de tot el mon. Si voleu veure el restaurant es aquest: http://www.nopi-restaurant.com. Aixi que amb el tema curro esta tot molt be.
Per altre banda me pirat a viure a la pensio on viu el Toni de Palamos ( a l' habiatacio del costat d ell) i tambe estic molt guai. Visc a una habitacio compartida amb dos tius australians pero gairebe no els veig mai perque no coincidim en horaris, nomes els sento roncar i tirarse cuescos per la nit cuan arrivo (cuescos importants en serio!). Tinc esmorzar cada dia i per les nits de tant en cuant ens fotem unes birretes o cuabatilles amb la gent d alla, tots saveu com va aixo...
I per la resta pues tot be, cuan tinc lliure vaig a fer unes pintes amb Sauri ( que ara es un dels meus jefes, al lorako!) o sino amb algu que trobu per alla i pels matins si m' aixeco amb ganes em faig alguna visiteta per la city.
L'altre dia va ser St Patricks day i vem anar-ho a celebrar a un pub irlandes que es diu o'neils amb el Toni i uns colegues, la penya amb una papa important com hos podeu imaginar. Va ser molt divertit.
I crec que poc mes a explicar, no estic masa inspirat per escriure ha sigut un finde dur...
Com esteu vosaltres?? espero que tots genial i tambe espero alguna visiteta vostra haviat... Va que no esta molt car i son dos horetes en avio!!! Haviam qui s'anima!
Una abrasada a tots! se hos troba molt a faltar!!!!!
VISCA EL BARRI I VISCA LA PENYA!

PD: mmmmmmmmmeeeeeeeenja Badi!!!

10 comentaris:

FITO ha dit...

Grande Vila!!!!

Vila 2 - Calamity Badiella 0

Unknown ha dit...

jajaja

Sembla ser que només jo tinc contador de posts... indignant...

Proposo que des del sector no expatriat es nombri a un secretari (proposo sr. Fito) per fer reports de com van les coses pel barri, ja que els que estem fora tb volem saber com va per alla! :)

Melu ha dit...

Va com el cul per aquí!


Bon report Vila!

La carta del restaurant la veritat és que és atractiva i no tan cara! S'haurà de fer visita (tu pagues els vols i nosaltres el menú :D).

Mr.Calamar ha dit...

Olee vilius m´alegru k tot vagi de puta mare...

K vagi tot molt be..suposo te deus fotre uns bons menus al libanes..jeje

Bno records an toni i la julia ( osti es maca la juli..ehh)) jejej

Ptns

Fuli ha dit...

ViliiiiS!! Un grande, i sobretot, un senyor de paraula. Reports bimensuals.
Una abraçada (i a tots els exiliats, perquè no hi hagi malentesos, també)!!

PD: A veure si toca un pont de tres dies en breu i podem fer una escapadeta!! Cuida't

Unknown ha dit...

Per cert,

te pinta de ser el classic bar manolo aixo, no? XD

Ghalia ha dit...

Grande george!!Tomazoooo!! Aire pur australià mmmmm... Pensa que les pintes de Guinnes ajuden bastant. Molts petons bonic!!!

Ghalia ha dit...

Molt guapo el restaurant tio!!!!

Anònim ha dit...

Vilniussssssss!!!!!!

M'alegro que les coses et vagin bé, tant en lo professional com em lo personal.

El restaurant te molt bona pinta, pero el dia que vingui a visitar-te (aviam si trobo un hueco) ja pots anar exigint a la cuina que em treguin unes seques amb botifarra com deu mana...


Una abraçada molt forta!!!


CALAMITY BADIELLA!!!!!!!!jajajajajajajaja!!!!

Solé ha dit...

Village pipooooooollll, un pto dl patillas manager de sopars d dspedida!

Badimuvi, haviam si aprens. Per cert, per semana santa estaré per costa rica! Si tanimes ya saps

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio