dilluns, 14 de març del 2011

SOPAR DE DESPEDIDA DIVENDRES A LES 22:00

No, no és el logo d'Estrella Damm. Ni una bandera del casal. Ni tant sols una manualitat de P4... ha arribat el moment de marxar a Vietnam (9800 km de Bcn my friend) i no vull fer-ho sense despedirme de vosaltres!

D'aquesta manera, esteu tots convocats el divendres 18 (Aquest) als Pollos de Llull a les 22:00! (Ho faig als pollos perquè en principi serem forces)

És una putada fer-ho el dia abans de la macrocalçotadauniversal, però és que no em queden més dies (marxo el 24 i el dissabte faig sopar a Palamós...)

Confirmeu abans de dijous amors meus!
Us estimo!

Mendi

14 comentaris:

Fuli ha dit...

Super Mendi, amb la més super llàstima al cor, no crec que hi pugui ser present. Et trucaré al llarg de la setmana i en parlem!

Mr.Calamar ha dit...

Alla estaree!!!!

Mr.VetSon ha dit...

No et preocupis fuli! amb tu ja vam fer un graaaaaaan carnaval i vas estar tres quarts d'hora "trobant a faltar el meu somriure"... you know. jajaja!

Heron ha dit...

Vaja, aixo sera dificil de superar... Que vagi be la festa!!! i el viatge...

Melu ha dit...

Oleee,

vinc,

You want bombom girl?

FITO ha dit...

Vinga va...tothom sap que el vols realment és tancar comptes pendents amb el cambrer dels pollos...

Jo n principi tmb vinc...

Mr.VetSon ha dit...

jajajaja! m'has enxampat!

Solé ha dit...

Bojan, alla araré per acomiadarte amic meu.

Solé ha dit...

Estaré

Unknown ha dit...

Disculpa pero, COM?

Que hi vas a fer al vietnam?

Tindrás una bona oportunitat de fer reports pel blog! jeje Ja veuras!

Bueno, explica, i bon viatje! :)

Per cert, aprofito per comentar que ningu ha comentat del gran nombre de posts del sr. Xiscars... hmmm

FITO ha dit...

Calla Badi, que encara ens deus la Jeepeta...

Unknown ha dit...

Pro et vaig posar un jet privat, no et queixaras! XD

Melu ha dit...

¿On pensem fer les copes?

Ghalia ha dit...

Pa' lante no?

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio