dilluns, 16 de maig del 2011

Brasil

Hola!! Bueno, al cap d'uns quants dies me dignat a escrure un petit comentari al blog jejeje. Aqui Brasil em va tot molt be. Ja us podeu imaginar que es dificil que a un li vagin malament les coses quan esta a brasil només estudiant jejeje. No he escrit abans pq mai trobo al moment i pq en Mendi em posa molta presió amb els seu gran blog. Bueno... No se gaire q explicar, aixi q millor les coses del vaitge ja us les explico quan torni. Aniré al important, escric aquest post per que l'altre dia estava amb un colega de brasil q va viure 5 anys a Madrid i va dir una frase que em va fer molt gràcia i la volia compartir amb tots vosaltres, potser alguns de vosaltre ja la sabieu. Us posaré en situació: Estavem en una festa, ja era última hora i estavem buscan alguna noia entre la multitud. Quan de sobte el meu colega es gira cap a mi i em diu: MIRA, ESTA SE PIENSA QUE ES LA ULTIMA GALLETA DEL PAQUETE, jo al principi no ho acabo d'entrde, fins que li trobo al sentiti i em perteixo la caixa. Aquella noia era la tipica que es pensa que tothom la mira, que es creu important aquelles hores de la nit quan ja només kedan lletjes (sense anims d'ofendre ningu). Espero que quan torni ja feu ús d'aquesta gran frase. Jo ja l'utilitzo molt, em parteixo sol cada vegada que i penso. En definitiva q aqui tot molt be, que us trobo molt a faltar a tots/es, que ens veiem en breu i que em sembla que ja no tindreu mes posts jajajaaj, pq d'aqui un mes acabo les clase i marxo de "vacances" jjeeje. Vaig amb un colega o sol, encara no ho se, a fer un tur per Bolivia i Peru. Tothom qui vulgui esta convidat a venir (En Badi putser s'anima).

Aleix

PD: Algu li van tocar les entrades per la final de la champions???

PD2: Ara sòc suporter del coritiba, que aquest any com el barça ja em celebrat un titol. Vaig sempre que puc al camp, que es una pasada com animen tot al partit.

PD3: Per els que us pregunteu si parlo portugues la resposta es............. Si portunyol jajajaja

Beijos a tudos, eu tenho saudade de vocês.

12 comentaris:

aleix ha dit...

Espero tenir alguna resposta, que veig q esta molt mort aquest blog i ja que he fet un gran esforç perdent al meu valuos temps jejeej

Petons

Unknown ha dit...

jajajaja molt bé la frase. Veus viable que la traduim al català?

Fuli ha dit...

Aleix, una abraçada molt forta!! Ja saps que per aquí també et trobem a faltar, q a mi em fa falta un company de penes. Cuida't molt i xerrem en aquelles trobades ocasionals q tenim pel Facebook.

aleix ha dit...

Jocrec que si que es pot traduir. No te gaire secret. Aquesta es creu l'ultima galeta del paquet jajajaja em fa tanta gracia cada vegada q ho dic jajajjaja

PD: Solé em vas guardar una d'aquestes samarretes tan xules que vas fer??

Unknown ha dit...

Les samarretes teva i d'en mendiets les tinc jo.

Aquest cap de setmana pensarem en tu durant la fase de pesca d'arrastre. Espero no endur-me cap "galeta"... XD

Mr.VetSon ha dit...

jajajajja! la frase és brutal! jajajaja!

A més, sempre n'hi ha una (i un en masculí tb) que s'encarrega de donar-li sentit! brutal!

Aviam si parlem algun altre dia durant un partit d'nba! jaja! En Durant ens ha enfonsat al "ositos"... Espero una final Chicago-Oklahoma!

Quin títol heu guanyat amb el Curitiba??? Colors de l'equip???

Una abraçadaaaa!

aleix ha dit...

Mendi, el Coritiba aquest any campió del campionat paranense, ha acabat al campionat invetut, guanyant tots els partits. Ha fet el record absolut de victories consecutives de l'historia de brasil amb 24. Dema juga l'anada de les semifinals de la copa de brasil, després d'eliminar al Palmeiras a quarts,guanyant al Palmeiras 6-0 a casa. Jo vaig estar aquest partit va ser brutal, no tinc paraules. A mes va ser molt bo pq abans del partit l'il-luminat del Scolari va dir que el Coritiba només guanyava paritits pq jugava contra equips de Parana i miral pobret va marxar amb mitja dotzena de gols jajaaja.

PD:Per mes informació visitar la pagina web.

PD2: Els colors son blanc i verd.

Heron ha dit...

Ei! Si et pases per Santa Cruz podem anar a fer un café... o anar a veure l'Oriente Petrolero, que anava primer a la lliga boliviana i ja va cuart.. i també es verd i blanc, per si de cas jeje... Cuida't!

Melu ha dit...

PD2: Els colors son blanc i verd.

¿Penya Heineken?

Mr.VetSon ha dit...

jajajaja! que gran l'Scolari!

Som-hi Curitiba!!

Jordi Taulé ha dit...

Muito beeeem Aleix. Eu tambem falei portunyol, mas o brasileiro é mais façil que ó portugues do portugal pq muito mais aberto!

Eu espero que tudo é muito legaaaaaaaaaaaaaaaaaaal! E a dançar funk xD é precauçao com as raparigas! a não que aqui é garota! que si voçe não quer dizer puta, tem que dier garota! Em portugal é diferente.

Beijooooo!

Solé ha dit...

Si temos que falar portugues falamos!! Toblerone es um panlerao! Sabes o que quer dizer? jajajaja
Beijinhos xiscars irmao! Ca tudos temos saudades de voce.

Bellessssaaaaaaa

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio