dimarts, 17 de maig del 2011

Supermanager

Bernat que ha pasat amb la supermanager. Volem un quadre resum, que la competició ja ha acabat. Ha estat un monoleg d'en Ribé amb els seus dos equips primer i segon i després un servidor amb els equips tercer i cinqué. El puto Fito amb va treure la quarta posició a ultima jornada. També vull destecar la gran progressió d'en Josep Oriol i la nefesta actuació d'en Joan Vidal, que es va dignar a principi de temporada a increpar els perticipants pq anava primer jajajaja. L'any ve i em de posar insetius, com un sopar per els guanyadors.

Salut i Força Barça

7 comentaris:

Fuli ha dit...

I la sortida del meu equip nefast 's' del pou :)

Unknown ha dit...

Per fer aixo, li paguem un sopar al ribe a ppi de temporada i s'ha acabat, pq sempre guanya ell! XD

aleix ha dit...

Jo tb vull un sopar!!!!! Els dos primers. Noval que sigun de lamateixa persona jajajaj

Bernat ha dit...

Fa molt que ni entro al supermanager, demà faig el quadre final i el publico

Unknown ha dit...

Li paguem 2 sopars al ribe! XD
O be, la millor opcio i mes economica, comencem amb la norma l any vinent i aixi a veure si m ha donat temps de tornar a fugir del pais! XD

Mr.VetSon ha dit...

jajaja! Ha sigut un maleït monòleg d'en Ribe! No ha baixat de la cinquena posició ni una sola jornada el tio!

Jo li pagaria el sopar a en Fuli pel seu equip "S" i l'obligaria a posar-li aquest nom cada any! jajajaja!

Jo estic molt satisfet amb el meu debut, l'any que ve a donar més guerra!!!

FITO ha dit...

Xicars, des de la jornada 26 que no faig canvis... Suposo que per això t'he superat...

Jo crec que ens deuen un sopar, no???

Si el Ribé no compta, al primer i al segon se'ls hi paga un sopar com ja has va dir en el seu moment...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio