dilluns, 13 de juny del 2011

Membres de la Penya al Cim de l'Aneto

Familia, estem -parlo en nom de l'Andreu i meu- molt feliços d'anunciar-vos que hem arribat al sostre de l'estat, a l'Aneto (3404 metres). Aquest dissabte vam gaudir d'un dia espectacular al coronar aquest mític cim, el darrer gran colós abans de l'intent al sostre d'Europa Occidental, el Mont Blanc (4808 metres). Del qual esperem tornar amb bones noticies i amb fotos del seu cim.

Bé, per aquells que no tingueu Facebook us penjo unes quantes fotos. Esperem que us agradin!

Com que som uns molons, el vam pujar per una variant més difícil (pel corredor Estasen). Molt guapo.


Jo a la sortida del corredor.


I l'amic Andreu a poc metres.


I per fi, després de gairebé 9 hores caminant, fem cim!!


Amb 2002 metres de desnivell positiu, arribem a cota 3403 metres d'altura.


Una de les millor excursions que mai he fet, amb resultat de 14 hores caminant i gairebé 2400 metres positius. Tot una experiència que ha portat a dos membres de la penya al cim de l'Aneto :)

15 comentaris:

Unknown ha dit...

A l'Aneto hi pujo en xancletes! XD

aleix ha dit...

felicitats. Fuli hauries d'haber sigut un cauenc com el fito i l'alarcon jajajaja

Mr.VetSon ha dit...

Felicitats cracks!!!

Si que aneu equipats. Sembleu els de "Al filo de lo imposible". Si us trobeu l'Edurne Pasabán o en Juanito Oiarzábal no els mireu als ulls, es veu que són violents... jeje

El dia que pugeu al "Monte del Destino" m'apunto!

Sempre amb prudència, que no vull barrejar-vos en cubates en una trista festa de comiat...

Fuli ha dit...

Badi: un comentari molt en la teva linia.
Xicars: Hippie MAI, per aquí no passo :) jaja i Sectari tampoc!
Mendiets: Camí al cim anàvem fent càntics a favor de l'amic Juanito jaja tot un cabrón sense escrúpols!
I sí, per descomptat, sempre amb prudència!

Mr.VetSon ha dit...

Per cert, quin "pelucu" que té l'Agustí, no?

Això t'ha de contar fins i tot les manxades per bartola!

És molt semblant a algunes computadores de buceig que corren pels canells dels intructors... evidentment ni pels d'en Gonzi, ni molt menys pels meus de "weekend diver" jejeje

Unknown ha dit...

I lo de baixar esquiant com ho tidriem? es podria provar, no?

Fuli ha dit...

Per aquella zona, els més jefes baixen esquiant, i és una modalitat que no crec que tardem gaire temps en provar..

Unknown ha dit...

Ara ara! Jo quan posin un telecadira m'apunto! o sino, quan pugui llogar un helicopter... :)

Melu ha dit...

Fuli, aquesta temporada arribo tard, però em molaria integrar-me pas a pas l'any que ve.

Per cert, la meva cunyada feia esquí de muntanya. Crec que seria una bona alternativa ara que tots estem una mica "desencantats" amb l'esquí en pista...

Unknown ha dit...

I més barato eh?!! :)

Bernat ha dit...

molt bé campions!!!! proximament el relat de la meva escalada al Tibidabo!!

Fuli ha dit...

jaja Bona Bernits!! Si no és amb taxi no val!

aleix ha dit...

ñona jo m'aputo amb tu a lapujada al tibidabo que a la vida s'ha de començar per petites fites jjajajajjaaj Ames al tibidabo venen cerveza

Unknown ha dit...

Jo pujare al tibidabo pero per la part del darrere, que es la via mes complicada!

I en xancletes obviament!!!

Pero quedem a dalt i pujem junts a l avio... :)

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Impactant!

Us felicito! Ja sabeu que aquestes coses de hipies no em motiven.

Pero mola veure les fotos i vosaltres allà dalt!!!!

Felicitats!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio