divendres, 17 de juny del 2011

Sopar Dimecres 22

Familia, tinc la sort d'anunciar-vos que hem quedat dimecres vinent amb els futurs pares per fer el seu darrer sopar sense obligacions infantils. Sí, parlo de l'Enric i la Divi. I de la futura Elia, és clar. Així, si us sembla, quedem a les 20h al Russa per anar a sopar d'hora, ja que tenen la intenció de recollir aviat. Confirmeu si us plau durant aquest cap de setmana ja que de cara a dilluns-dimarts reservaré taula a algun restaurant del barri. S'accepten suggerències.
PD: Tanmateix es comprarà un regalet del que estaria bé socialitzar el cost entre els que us apunteu al sopar.
Merci,

14 comentaris:

FITO ha dit...

M'apunto!!!

Fuli ha dit...

Què penya?? No sabem contestar??

Ana Mallurkina ha dit...

Jo no vinc, però colaboro amb el regal. Dim quant s'ha de ficar x cap i ho porto on diguis

FITO ha dit...

Fuli, necessitem un lloc íntim amb espelmes, ja que només serem 4...

Fuli ha dit...

jaja, joder. Doncs sí. Et dic quelcom Ana. Suposo que demà anirem a comprar alguna cosa. Merci

Unknown ha dit...

Pero si els que no apareixeu mai sou vosaltres excursionistes calentes!

jo ja vaig confirmar fa dies, encara que no per escrit! :)

Bernat ha dit...

jo vinc

Jordi Taulé ha dit...

jo no vindré a sopar, pero m'intentare passar despres de sopar ( sap greu però sóc pobre). el tema regal conteu amb mi, pero intenteu que siguin pocs diners :P

Melu ha dit...

Jo no se si vindré però conteu amb mi per al regal.

Fuli ha dit...

ja tenim lloc per anar de vacances: http://i55.tinypic.com/2vt5ljb.jpg

Melu ha dit...

Fuli, aquesta foto ja corria per internet quan els ordinadors tenien 16 colors.

Solé ha dit...

Jaumet viiiiiiiiinc!!!!!!

Fuli ha dit...

Doncs confirmats només som5. Sí??? ningú més?

Melu ha dit...

Jo sí que vindré.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio