dimecres, 4 de juny del 2008

CHAMPIONS I SOPAR D'ANIVERSARI

Després de cinc anys de lluita el Heineken F.C ha arribat a la glòria, jugar la Champions League de la Meiland. Els vostres representants, i excel·lents jugadors, lliuraran la primera gran batalla aquest DISSABTE DIA 7 A LES 17 DE LA TARDA!!! Ens enfrontem contra uns morts de gana anomenats Galicia Calidade (els qui ho recordin, sabran que els vam tenir un any a la lligueta) així que TOTS AMB EL HEINEKEN AQUEST DISSABTE!!! (S'admet tot tipus de hooliganisme)!!

D'altre banda, per celebrar l'ANIVERSARI DEL FITÓ I DEL SOLÉ, i de pas la victòria del nostre equip, es convoca un GRAN DINAR el DIUMENGE DIA 8!! La idea és fer-lo per la rodalia de ciutat podrida, encara que no molt lluny (rollo maresme). En els pròxims dies confirmarem restaurant i conseqüent platjeta per fer uns voleis/futbols anteriors al àpat!! Cal confirmar l'assistència deixant un comentari!!!

Esperem que els dos esdeveniments siguin un èxit!!

HEINEKENISME A LA VENA

4 comentaris:

Unknown ha dit...

OOOOOOOOOOOOOOhhhh... Que cabrooons!!!

I wannaa plaaaay!!!

Escolta al juliol encara estareu vius a la champions??? Fins quan dura??? Jo torno la setmana del dia 1 al 5, crec... :P

Bueno, a guanyar la Champions doncs!!!

Fuli vull més detalls!!!
Merci..
Fins aviat!!

Bernat ha dit...

s'acosta el juliol i com els ultims anys sembla q hauré de ser el reforç sorpresa del equip, ja sigui jugant de porte o davanter. Cal recordar que en les temporades anteriors ja he sumat 2 gols (un d'ells a la porteria rival).

Per altre banda m'apunto al dinar, pero ja aviso que no penso agafar el cotxe.

FITO ha dit...

Jo també m'aputno al dinar (sopar???). Segurament jo puc pillar el cotxe. Sinó és el meu, puc conduir-ne un altre, ja que no `podré beure gaire.

P.D: Barni no tornaràs a veure el número 6 en la vida.

Ana Mallurkina ha dit...

Sector Mallorkí ens apuntem !

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio