dilluns, 30 de juny del 2008

Opinions sobre la victoria del país veí

Ei, només comentar que m'interessaria conèixer les vostres opinions... com s'ha viscut al barri aquest fet tant poc habitual???

Esteu molt picats o a algu li ha donat per celebrar-ho (espero que no...)???

Es que aqui tothom em felicitat, encara que ja saben que no em fa la més mínima il·lusió.
El tema és que aqui només hi havia espanyols... i em sento un pèl sol en el supor anti-espanyol, encara que opino que ho he fet prou bé!!! :D

Tot i així, donat que a la final el rival era Alemanya, rival número 1 del meu equip predilecte... holanda! i que practicaven un futbol totalment ranci... preferia la victoria d'espanya, només per amor al futbol...

Així doncs, espero els vostres coments...

PD: ja posats... algu em pot dir com aneu a la champions???

33 comentaris:

Solé ha dit...

Badi mubiiiii, tu haviam quan tornes que stic sol aqui sense currar ni res i no tinc masses amics. De lo d la champions estem triempatats i no sabem k passara. De lo d'espanya jo volia que guanyes, s'ho merexien, i luis aragones s'ha convertit en el meu idol, quan guanya la eurocopa i li suda el rabo. Ara d'aqui a celebraru hi ha una diferencia, encara que pel carrer es va liar bastan, i a canaletes com si haguessim guanyat la lliga(no vaig nar, xo un colega m'ho ha explicat). Pues re Badimuvi, em sembla que he fet el comentari més llarg des d que escric aqui. Torna badi que em d'anar a saludar a la baixeta trrreemenda del volei!!

Unknown ha dit...

Bé bé, volem comentaris d'envergadura!! jeje

JO surto dijous a les 22h 30 min des de Brussels, arribo a les 00h 30 min... suposo k tardare una estoneta en arribar a casa i tal, però... se surt o no se surt???

Divendres platja i volei fijo!!!

Bernat ha dit...

PUTA ESPANYA

Anònim ha dit...

Badi!!!!

Futbolisticament parlant Spain mereixia guanyar l'Eurocopa de carrer ja que cap de les altres seleccions ha estat el nivell d'Espanya.

Personalment jo volia que guanyes Alemania ja que no amb fa cap tipus de gracia aguantar tot el nacionalisme espanyol que haurem de tragar-nos

Cal dir que a Catalunya i especialment la periferia de Barcelona i la mateixa Barcelona es va celebrar força la victoria d'Espanya. Crec que cuatro (amb el putu podemos!) ha aconseguit que molta gent s'apuntes al carro a animar a Espanya.

Dit això:

FUCK SPAIN!!!!!!!

Melu ha dit...

Jo estava a Bolonia amb uns 300 espanyols o així. Ho vaig celebrar lleugerament :p no fos que se m'encomanes la tonteria nacionalista de banderes cantics i aquestes coses.

Abans de l'Eurocopa ja volia que guanyes Espanya, pero al anar veient el joc i tal pos cada cop més.

Per cert, Xavi MVP del campionat

Bernat ha dit...

una llista de les seleccions contra les que no ha guanyat espanya per endur-se la eurocopa.

anglaterra, holanda, frança, portugal i italia (van empatar). Així que potser no s'ho mereixen tant.

Dit això, atents aquest vespres a les celebracions, perque no podem permetre que un tio com el xavi o el puyol surtin a un balcó de madriz i cridin "viva espa..."

Espero que si això pasa no hu oblidem la propera temporada.

El xavi a part de ser de la periferia i tenir un cognom espanyol s'ha esforçat molt més a la eurocopa que amb el barça i estar a nomès un error més d'entrar a la meva lista negra.

Unknown ha dit...

Tens rao, encara haurem de fer neteja ètnica l'any k ve a la plantilla!!!

jejeje

AL PAREDÓN!!!

Mr.VetSon ha dit...

la llista negra d'en bernat... uuuu, sagrada familia goes mafia! jajajaja!
m'imagino que el numero 1 indiscutible e innamovible de la teva llista és victor valdes?

Bernat ha dit...

el valdès va fer el millor partit de la seva vida per sort de tots a la final de la champions, pero cada any juga una mica millor.

En tot cas el valdès cada cop amb sembla menys dolent, que no bo i... almneys s'esforça i encara no le vist mai defensant a "la roja" ni alegrant-se dels seus triomfs.

Per tant no anirien a parar a la mteixa llista.

Que passa amb vosaltes?? no us sabriea greu veure el puyol i el xai saltant al balco amb tots els espanyolitos????

l'Iniesta com es d'albacete es pot entendre tot el q faci, pero dels catalans no!

Anònim ha dit...

Tranquil Bernat, crec que els jugadors catalans son prou conscients del que poden o no poden fer en les celebracions d'aquesta índole.

Jo crec que enlloc de cridar viva espanya utilitzaran càntics del caire campeones oeoeoee o el tipic sisisis la copa ya esta aqui...etc.

Vull apuntar, que ahir, tot just acabar el partit es va veure com un personatge li va entregar una bandera espanyola al Cesc i ell mateix la va agafar i amb molta sutilesa la va deixar caure a terra a l'instant (quasi no es va veure a la tele, pero el tiu ho va fer). Saben que certes coses no poden fer.

No vull imaginar que hagues passat si un jugador catala ves tret la senyera com va fer Sergio Ramos amb la bandera d'andalusia, no vull ni imaginar!!

Apa Salut!!!!!

Melu ha dit...

Wow bernat no coneixia la teva vena radical. :D

Kàstell ha dit...

Un drama, ja m'hagués agradat ser fora.

Barcelona és, com t'ho diria per no ferir sentiments ni passar-me tres pobles, una ciutat.. plena d'unionistes.

Tot el que no van aconseguir fer en matèria de normalització de sentiments esportius i símbols les majories absolutes del Felipe o de l'Aznar, ara l'equip de futbol de la selección espanyola -que ja no és tant caspós i cutre com sempre- ho ha aconseguit relativament. Han reforçat la simbologia espanyola, la població civil es passeja sense pors ni vergonyes per mig de Barcelona amb símbols que a casa nostra segueixen representant i recordant (per a bona part de la gent) al franquisme i als seus successors.

A Canaletes "molts espanyols i també força guiris i immigració extra comunitària". Es va veure de tot: des d'estanqueres amb pollastre, creus cèltiques, passant per estanqueres amb el toro, el típic amb mal de consciència amb l'espanyola republicana, algunes amb l'escut constitucional...

Pel barri, petards, i clàxons tota la nit. Vaig anar a dormir d'hora per poder aguantar la que estava caient.

Res, que a les properes eleccions el PPSOE arrasarà encara molt més si la publicitat de l'Eurocopa i el boomm de nacionalisme espanyol segueixen amb una arma que alguns sembla que encara consideren ofensiva o de baixa intensitat com és l'esport.

Ells anar prohibint partits, posant pals a les rodes sense complexes a les seleccions nacionals. Fresno, el Catalunya-Estats Units, altres mafiades als despatxos. Per cert hi ha un nova made in spain davant del món en un esport tant important per la unitat d'Espanya com ho són les bitlles.
I nosaltres, doncs aguantat el crist i fins i tot més d’un content amb la "roja" (que si són més bons esportistes -que és cert-, que si hi ha catalans, que si jo no sóc nacionalista...) això si, sense passar-se amb celebracions perquè encara tenen remordiments patriòtics...


Salut Badi!! Almenys estic desfogat.

Kàstell ha dit...

Per cert Bernat i Sr.Cabanes, voleu veure el Xavi del Barça cridant VIVA ESPAÑA.

http://esports.e-noticies.cat

Anònim ha dit...

Badiella,

Perque et puguis fer una idea de la magnitud que ha assolit aquest aconteixement, et deixo un video de una plaça de bilbao on la gent celebrava la victoria.
Inclòs en el telenoticies (de T5) deien que era la primera vegada en tota la historia que la gent d'Euskadi sortia al carrer a celebrar una victoria d'Espanya.

Apa ens veiem!!!

http://www.elcorreodigital.com/vizcaya/multimedia/videos/334995.html

Melu ha dit...

Kastell, força divertit el blog que tenies al nick del msn que demanava una festa a canaletes després de la derrota davant Russia...

Editat per demanar una festa a canaletes després de la derrota a la final.

Per acabar essent editat una úlitma vegada el diumenge al vespre deixant una pàgina en blanc.

lol

Kàstell ha dit...

Melu no siguis cruel jeje.

El vaig trobar per internet i es va anar editant (4rts, Itàlia, Rússia, Alemanya i RIP) va acabar fent molta però molta pena...


Per cert ahir alguns clàxons aïllats vaig sentir des de casa..

vilius ha dit...

A mi la selecció espanyola me la pela, el que no pensu aguantar es als españolitos dels ous qe ara surten tots amb les seves banderes i els seus toros! i menys en aquest barri!!! FORA ESPANYOLS DEL SAFA!!!!

FITO ha dit...

Pos jo una mica com el melu...Des de l'exili somrient i celebrant lleugerament la victòria, rodejats d'espanyols i catalans eufòrics.

De fet, no em molestava gens que guanyes espanya, ja que els meus sentiments cap els altres equips eren encara més indiferents. Perquè m'hauria d'alegrar que guanyés Alemanya o rúsia... El que si que detesto i dono les gràcies per no ser aquí, i tot i estant fora, es aquest sentiment nacionalista de post guerra que he detectat, a partir de mitjans informatius com la ser i cuatro. (Heu escoltat l'idiota del lama insultant a l'arbitre mil vegades seguides. El incompetent el nico dels collons, cridant com un energumen durant l'arribada de 'la roja', etc.)

Respecte el que ha dit el kiku, de les estelades, o fins i tot, les ikurriñas durant la celebració, suposo que si les treuen els lapiden en mig de la plaça Colón.

He estat veient imatges de la celebració per Barna i tal..., i suposo que almenys durant un temps no tindran els collons de parlar de persecucions del castellà a Catalunya.

Bueno us deixo fins un altre, i que sigui lleu.

P.D: Trobo a faltar un Joan Vidal dient: Calleu-vos tots que en el fons sou espanyols...

Bernat ha dit...

HE VIST EL VIDEO DEL XAVI... te 48 hores per rectficar sino directe a la llista

Anònim ha dit...

ÀNGELS BARCELÓ, PUTA!!!!!!

Melu ha dit...

Tema polemic :D

Si no recordo malament el record de comentaris es 22..

Unknown ha dit...

Bueno, en primer lloc, moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració, com preveia tema polèmic... Jo me n'alegro molt d'estar a l'estranger...

Sincerament, em molaria tenir un Kastell de polsera per ¿treure'ls-hi? als espanyolitos que queden per aki i k es xapessin la boca!!!
Encara k aki no s'ha celebrat, he hagut d'explicar moltes vegades k no em feia gran il·lusió k guanyessin, tot i que tampoc em sabia greu donat que s'ho mereixien... aixi k ens ho em pres amb certa indiferencia...

Bé, ens veiem en breus!!!

PD: Xavi dimissió! Que es canvii la X per la J!!!

Melu ha dit...

¿Però què passa amb el Xavi? cadascú pot pensar el que vulgui... Ell sempre ha dit que es sentia espanyol, però que a l'hora creia que era un honor participar en la selecció catalana i així ho ha fet sempre que ha pogut.

El Barça no és un ent polític, encara que alguns ho vulguin veure així (Laporta el primer). No només hi ha aficionats a Catalunya, i ni molt menys tots son independentistes o sobiranistes.

Per altra banda al Barça hi juga gent de totes bandes i a ningú se li discuteix ni la nacionalitat ni la identitat. I per això és un plaer veure al Barça (últimament no :D) i guanyem lligues i copes. La única alternativa que hi ha és fer el que fa l'Athletic, que desde fa 25 anys passa sense pena ni glòria per la zona mitja de la lliga.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

PUTA MENDI

Unknown ha dit...

MENDI LLISTA NEGRA!!!

Melu ha dit...

què passa amb el mendi?

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jajajaja! Res empanat! Es questio de merder!!! Jajajajaja!!!
PUTA MELU!!!

Ah!!!! I això si que és cert!!!
PUTA LAPORTA!!! MORT A LAPORTA!!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jajajaja! Res empanat! Es questio de merder!!! Jajajajaja!!!
PUTA MELU!!!

Ah!!!! I això si que és cert!!!
PUTA LAPORTA!!! MORT A LAPORTA!!!

vilius ha dit...

PUTU BUISONG!! SE ON VIUS!!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

I JO SE ON TREBALLES!!! JAJAJAJA!!!

Mr.VetSon ha dit...

PUTA TITOT! AKEST SI KE L'HEM DE MATAR!

Anònim ha dit...

PERÒ MENDI&COMPANYIA, PUTA ÀNGELS BARCELÓ???????

vilius ha dit...

TITOT A LA FOGUERA!!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio