dijous, 11 de setembre del 2008

11 de Setembre...

En tal dia com avui em venen 2 coses al cap:




Així com els nostres pares recorden on eren el 23 de febrer del 1981, la nostre generació sempre recordarà on era el 11 de setebre del 2001. Jo per exemple recordo que m'acabava d'aixecar mb una resaca de la ostia, pq estava al poble de festes, quan vaig veure les noticies que estaben en directe desde NY. On ereu vosaltres? Que feieu?



L'altre cosa que recordo es l'estelada que tinc guardada al calaix de l'habitació. Avui és el seu dia i a esta onejant a la barana de la terrassa.

7 comentaris:

FITO ha dit...

Jo estava amb el Fuster, el Royo i em sembla que el Badi i el Taulé a Alella. Feia només 5 dies o algo així que m'havia fet les rastes...

Jordi Taulé ha dit...

sisi estavem a alella!

Anònim ha dit...

BUFFFF, QUIN DIA!!!!!!!!!

Mr.VetSon ha dit...

jo era a alemanya d'intercanvi i em van enviar un missatge on em deien ke les torres havien caigut. erem d'excursió i evidentment no ens ho vam creure. kuan vaig arribar a casa i em vaig trobar amb tot el perkal a la tele alemanya vaig quedar esmaperdut!

Anònim ha dit...

Al ppi creia que era una peli...De ressaca a caseta.

Mr.VetSon ha dit...

"ppi" vol dir principi, no??

la veritat es que les imatges eren molt cinematogràfiques. imagineu-vos totes les que no han sortit a la llum per massa fortes!

Unknown ha dit...

Confirmo... però de fet la primera la vaig veure caure a casa i la segona a alella... d kami ho comentavem... per cert, és l unica vegada k hi he nat amb bus...

A recordo tb k vam comentar k si atacaven Barna era millor star a Alella k no te tant interes!!! lol

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio