dijous, 18 de setembre del 2008

Farra de cumple

No em mola fer aquestes coses com dir el teu cumple, però és aquest dissabte :D. Demà soparé amb ma familia però després em molaria fer uns cubates al alemán o a l'ex-cricket i alguna farra al begood o a alguna disco del centre o algo. Si esteu per aquí poseso, festa. Per a qui els coneixeu, suposo que també vindrán l'Asier i el Pau i potser algú més que no llegeix el blog :D

Dissabte tb faré unes birres però res de l'altre mon que toca cursa de la mercè :D

7 comentaris:

FITO ha dit...

L' ex-cricket????? Pepe ens ha abandonat?

Bernat ha dit...

El circket va chapar com a tal el 1 de juliol, ara es diu Petit Paraiso.
El Pepe l'han traslladat a la Pedreta a Rosselló amb Marina.

Ghalia ha dit...

Avui SINIESTRO TOTAL!!!!Res de cubates al criket.

Quina motivació per còrrer, m'agrada lo de participar a les curses. Ja saps melu que jo tb estic en l'intent de millorar rendiment però crec que encara no m'atreveixo a acompanyar-vos. L'estiu ha passat factura.
Espero que al llarg de l'any arribi aquest moment. Tingueu-me informada de les curses, encara que sigui per acompanyar-vos per a recolzar moralment.

Petons i ens veiem aquesta nit!

Anònim ha dit...

Fitó ens han cambiat al Pepe per un maxupixu de metre vint.

Respecte aquesta nit, jo aniria els concerts de poblenou i després aniria al be good que queda just el costat, pero bueno, qualsevol altre opció amb semblarà be.

Salut!!

Melu ha dit...

quico té temita :D

Em sembla un plà perfecte

Bernat ha dit...

temita??? Pichabrava!!!

Unknown ha dit...

Melu!!

Feliç´aniversari!!!

K passeu una bona farra!! Bueno, era ahir diria, la farra. Espero k proves b.

Ja en fem una altra en breus!!!

Salut!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio