dimarts, 31 de març del 2009

PENYA HEINEKEN

15 comentaris:

Fuli ha dit...

dEURES fETS

Ghalia ha dit...

Molt bé, t'ho has currat. Molt entrenyable, els títols encertadíssims!

Ghalia ha dit...

PD.: Tb t'haig de dir que hi ha un parell de fotos que em sobren...

Unknown ha dit...

A mi me'n sobren 3!!! xDDD

k cabrooooooooooooooon!! XD

Pessigollaire nº 44 ha dit...

No pot ser tot al gust de tothom ghalia...

Unknown ha dit...

PD: Pagès, va amb accent obert.

I el Lligé obre els ulls! XD

Bernat ha dit...

Quines son e concret aquestes fotos que no us agraden???

Molt bé Jaumet això són uns deures ben fets

Pessigollaire nº 44 ha dit...

A mi em semblen be totes...

Unknown ha dit...

Victòria!

Incís, avui el HFC ha guanyat i sembla que sortirà del pou, que amb la que ha caigut avui estava plè a vessar...

PD: Fuli, molt bon partit, però volia dir, abans que se m'oblidi que intentessis no cagar-te en la mare de l'arbitre al minut 10 (tot i que et facin penals clamorosos) ja correm el risc de quedar amb inferioritat numèrica...

XD

Força HFC!

Ghalia ha dit...

Calla Sergi!!
Crec que no cal que t'ho especifiqui no Bernat? Si us agrada tenir a Besugos i Faneres (viking) al Blog...Però vist que us mola tenir a guarrilles en portada...

El Bedo es queixa per vici sinó no es queda tranquil.

A per cert Sergi, tinc problemes per penjar les fotos de l'aniversari al blog,com sempre. No domino connexió faisbuc-blog.

vilius ha dit...

Boniiiissssiiiima Fuli!! uns deures excelents, veig qe la burxada del zoo d'en pitus ha servit... o no o jo qe se!

PD: Badi para de queixarte per tot, t'estas jugan el meu manifest contra Badi al blog que ja estic a punt de penjar.
si va a haver un folloooonn!!!

vilius ha dit...

fora faneras i besugos!!! jujujuju grande jal!

ramontxu ha dit...

molt gran les fotos !
escolta si nos us importa paseume alguna a mi per mail q no en tink cap, començant per la q hi ha penjada al blog com el meu nick, encara no sé qui la penjar. vila? va ser tu?

Unknown ha dit...

Pel que sembla, aquí tothom és lliure de penjar el que li surti dels nassos, per tant, jo m'aplico el cuento.

Visca faneras i Besugos!! XD

PD: què són les faneras? és que al diccionari no hi surt...

vilius ha dit...

fora badis del blog!!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio