dijous, 2 de juliol del 2009

Actualització Barranquisme

Bueno, les ofertes de l'Ana eren antigues, així que no surt tan barato, em sap greu. Hauriem de trucar al tal Marc (guia del lloc) , o fer que el Roger el truqui per aconseguir més descompte.

Bueno, el puenting o la hipica no estan inclosos, només es rafting el dissabte i barranquisme el diumenge.

Ens inclou el puenting o hipica per 20 € mes, qui vulgui. Sinó, crec que l'alberg te piscina per descansar el dissabte tarda, ho confirmaré amb ells.

Li he dit que res de barranquisme iniciació, que el volem perfeccionament. Com que s'ha entristit per que haviem vist preus antics, ens fa el canvi gratis. UEEE

Bueno, els preus:
---> en Aparthotel, sense cap menjar, 2 activitats: 128€
---> en Alberg (habitacions de 4-6-8-10), dos esmorzars i el sopar del dissabte, 2 activitats: 138€.
--->puenting dissabte tarda: 20€

Jo crec que és millor el segon pq 2 esmorzars i un sopar per 10 € està puta mare, i és igual que l'allotjament no moli tant. Ens hauriem de preocupar de fer bocates pels dinars.

Una altra opció és sudar de la primera nit i anar directament dissabte de matinada, per fer activitats tot el dia, o dissabte durant el matí per fer el rafting per la tarda. En tal cas, val 102€, de forma que ens estalviem 40 euros.

Si em doneu els vostres mails us passo el document word amb totes les ofertes.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi si voleu pujar dissabte de matinada perfecte perque jo curro divendres fins les 11 de la nit.

Melu ha dit...

en qualsevol cas

www.rocroi.com

Fuli ha dit...

WWW.ROYMACAI.COM

vilius ha dit...

ei pero aixo quin finde seria?

Melu ha dit...

10-11-12 de juliol

Joan ha dit...

us haig de comunicar que per setmana santa vaig anar aqui a fer exactament això i lamentablament us dic que és bastant fluixet. nosé jo vaig fer hidrospeed i encara molava una mica.

Unknown ha dit...

Si tan barato no podia ser...

Hidrospeed dissabte tarda i barranquisme diumenge!

100 eurus... sniff sniff xD

Melu ha dit...

osti joan, ara ens has tallat el rollo!

Ana Mallurkina ha dit...

Jo això de Hidrospeed hu he fet algún cop i la veritat és molt xulo. Jo si tinc q pagar més cap problema, la qüestió es passar-hu bé .

Melu si necessites ajuda amb l'organització dim algo

Solé ha dit...

Ho veig un pel estancat aixo he!! Reunio dimarts 7 de Juliol al russa 8:30

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio