dimarts, 7 de juliol del 2009

Barranquisme: Confirmat

Ok, ja està fet. He reservat per 11 pq no tinc ni puta idea de qui vé.

El dissabte tarda (15h) fem barranquisme, dormim el dissabte nit en alberg (110€) o apartament (99€) i el diumenge a mig matí fem hidrospeed.

L'alberg inclou sopar i esmorzar.

El puenting no sé, suposo que si voleu fer es pot arribar el dissabte més d'hora i contractar-ho independenment. Ara li preguntaré.

Haurem de fer una paga i senyal (1/2 del total) abans d'anar-hi, millor si és demà o passat. Voleu que ens trobem i ajuntem la pasta en metàl·lic i fem una transferència conjunta o cadascú vagi fen transferències independentment?

Comenteu la opcio, hidrospeedVSpuenting i aquestes coses. El rafting a la merda que no mola.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Pel que diu el mail que t'ha enviat el tiu el preu persona es de 110€, la gent que vulgui fer pueting ho podrà fer dissabte despres de fer barranquisme.

Jo no podré quedar cap dia per la tarda així que el que decidiu (com ho paguem) ja m'ho direu. A mi mes igual fer la transferencia com fer arribar la pasta en metàlic algú de vosaltres

ja direu.

Anònim ha dit...

Aquest es el número de compte de l'empresa:

CAIXA CATALUNYA
2013 0396 55 0200300668

Anònim ha dit...

Referencia:

ENRIC FUSTER(11-12 JULIO)

Clara ha dit...

Eii, nois a vera jo tampoc podré quedar aquesta setmana. Tal vegada demà a la tarda..però ho tic difícil que està la meva mare. Així que l'anna portarà els meus diners, ok??

Bueno ens veieeeeem !!!!

Ana Mallurkina ha dit...

Jo crec q és millor enviar tot el diner de cop.

Jo a partir de les 20:30h puc portar els diners a on fagi falta.

Hellooo Carmeeen !!!

Clara ha dit...

jajjajaja !! Hellooo !!

Bueno no t'ho havia dit, però si hem de dus es doblers a algun lloc i jo no puc, amem si m'ho pots dur tu ??!!

jajjajaa!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio