dimecres, 22 de juliol del 2009

POST 3001

a vere xatis i demes!
demá dijous dia... no ho se, demà! sopar a ca meva!
de moment segur ve: clara, ana, bernat, sole, royo, fitó, ..no??
fuli no se, no recordo que em vas dir... i melu tampoc...
be, la resta si voleu venir digueu algo al post abans de demà al mitgdia susplau! sino sopareu un got d'aigua....

la cosa es: sopar i cine/cubates a la fresca!! (en royo portarà el projector) (sergi... no hi ha rosa DE VERITAT!!!)

(obviament les xurris respectives de cadascú estan convidades)

Rda/guinardó 66 atic 3ª

apa! que vagi be el dia!
Ana ens veiem a les 8'30! (bicing es kk...)

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Detecto certs problemes en la diferenciació entre posts i comentaris... bé, no arribarà la sang al riu...

Melu ha dit...

A mi em molaria venir, pero tinc uns dies una mica liats així que no se.

De totes formes la fase cubatas descartadisssssima.

Pren aquest comentari com un no vinc, i si em dona la gana vinc i menjeu menys.

Merci per organitzar-ho!

Fuli ha dit...

Fuli i Maria confirmen!
res d'alcohol dur!que hem d'aixecar el país..
Fins demà

vilius ha dit...

Jo vindre a fer unes birrukes despres del curru...

Anònim ha dit...

Elia, jo no vindré.

Ja li diré a la Jessi si vol anar (li dire que et truqui)

Per cert Bernat, pots invitar a la jessi perque pugui escriure el blog?

El seu e-mail es:

reymar8@hotmail.com

gràcies!!

Anònim ha dit...

Bernat, oblidat del que te dit, ja ho he fet jo.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio