dilluns, 17 d’agost del 2009

A callar boques!!

A tots aquells que defensaveu fermament el que jo vaig posar en entredit -que era una llengenda urbana aquella història de la persona que li roben el ronyó i es despertava en una banyera amb gel-només voldria afirmar-vos que efectivament és una llegenda. El que no vol dir que no existeixi el tràfic o mercat negre d'òrgans, aquest fa referéncia a la gent que ven els seus òrgans per diners -i com a mesura extremadament desesperant- però sempre després de moltes proves i sota unes mesures mínimes (sinó l'òrgan no serveix), mai robat en circumstàncies com la de la història.


PD: Fitó, el teu colega et va fotre el pal!! Si el tornes a veure i et corrobora la història jo, alguns científics i algun personatge extrany que s'ha dedicat a investigar precisament aixó, vindrem a coneixe'l!!

Salut i festa!!

7 comentaris:

Unknown ha dit...

Això és basura.

Les històries passen a l'amèrica del sud, no a Nova York.

No veig perquè s'ha d'acceptar aquesta versió pq un tio es dediqui a publicar textos cutres a internet.

Potser la manera de succeïr dels fets no és la que coneixem, però és possible robar un ronyó segur, encara que potser no es tan senzill com diuen.

FITO ha dit...

Lamentable Jaumet!!!

Que et basis en el que diu un blog que parla d'esoterisme i abduccions és tristíssim. Per no parlar de la teva segona font d'informació, la puta wikipedia.

Vaya tela Fuli... jajajja

Jo no dic que potser em van prendre el pel, o simplement era un bulo, però considero que les teves fonts d'informació no et donen dret a parlar amb aquesta arrogància i vehemència.

Seguiré investigant...

FITO ha dit...

Jajajaja... recomano fortament aquesta magnífica web. Quanta porqueria !!!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

No ho he mirat però: FULI PLEGA!!!


VOLEM RONYONS ROSES!!!

Sant Judes ha dit...

a mi m'han dit que si vas al TÍBET hi ha uns senyors que et treuen els organs i simulen un accident alpí

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Hombre Tupé! Tu per aqui!





















ROSA

Sant Judes ha dit...

si tu! es que sempre m'han agradat aquesta mena de llegendes jajaja

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio