dijous, 20 d’agost del 2009

FESTES SITGES 2009

Ei penyuka!! com anem? qe tal per barna? fa calor? Be, com cada any despres de festes de gracia arriven les festes de sitges, del 22 al 25 d'agost es a dir aqest disabte diumenge i dilluns i crec qe dimarts tmb hi ha qelcom... Be doncs aixo qe a qui li moli la idea de canviar una mica d'aires i de fer unes festes a la platjeta, orqestra, cubatillas i gayers caxitas a punta pala ja sabeu... El dia guapu es diumenge pero suposu qe molts de vosaltres curreu dilluns, es a dir, per aquells pixapins qe estan de vacances i no saben qe fer es un bon plan, en seriu. Sino els qe curreu podeu venir el finde. Jo disabte estic sol i diumenge venen els meus pares i posiblement el meu germa, pero sempre hi ha lloc per qui vulgui venir. Be doncs aixo qui s'apunti qe em digui algu.
Salut i festa!!!
buenu i per recordar i fer uns riures penju el video de l'any pasat per festes de sitges d'en pister deixant'ho tot a la pista de ball amb levantando las manooos leleleelele!!!
http://www.youtube.com/watch?v=IoBVQMxXNXI

3 comentaris:

Ghalia ha dit...

Aquest any si que ho hem deixat tot, AC/DC!!!!!!!!!!

elia* ha dit...

Vilaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
aqui Copito!! jo tranquilament m'apunto el finde que dissabte es l'ultim dia que curru i s'ha de celebrar!!!!

Ghalia ha dit...

Bonica crec que vas tard...com sempre. Petons!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio