dimarts, 1 de desembre del 2009

Cap d'any a GRANADA

Us adjunto un pressupost aproximat del viatge a Granada. S'ha de tenir en conta que a l'alberg fan un descompte del 10% amb el carnet jove. Tb se pot intentar que ens arreglin el preu de les entrades a Granada comprant-les com a Grup. Els preus de l'avió van pujant i tb correm el risc de no tenir lloc a l'alberg.

Lo seu seria comprar-ho tot aquest divendres. Estaria bé fer un ingrés de 230 euros a la conta de la penya. Els diners sobrants es destinaran a fer birres.

Ja direu que us pareix.

Envieu a la gent que no tinc

8 comentaris:

Bernat ha dit...

Ningú té res a dir???

Unknown ha dit...

...

Jordi Taulé ha dit...

jo no podre venir... seran els meus ultims dies a barna i toca estar amb la novia :P

Fuli ha dit...

jaja, jo Bernat em trobo en un dilema.. no ser que fer (nar i gastar o quedar-me i estalviar)! Quan el resolgui em pronunciaré!!

Solé ha dit...

Jo no puc vindre, molt barat pro, molt bé ñonaca.

FITO ha dit...

On vas Taulé???????

elia* ha dit...

ja m'explicareu que tal granada XD (si es que hi acaba anant algú)

Unknown ha dit...

Elia, aquí has estat cruel...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio