divendres, 4 de desembre del 2009

Una proposta alternativa

Bé nois, com que el tema del cap d'any no sabem com acabarà, us proposo una alternativa molt interessant. La idea és la següent: anar al Sánchez Pizjuan a veure la tornada de la Copa del Rei del nostre estimat Barça. Les dates serien, anar el dimecres 13 (dia del partit) i tornar el dijous 14. El preu de l'avió és de 32 € anar i tornar, des de Girona.

Pressupost: 32 € Avió + 10 € cotxe (peatges + pàrquing) + 15 € nit allà --> TOTAL: 57 € + Dietes + Festa. Jo crec que la cosa ronda els 100 € + Entrada (que encara no sabem el preu).

Si algú s'anima que m'ho faci saber en aquests pròxims dies.

Salut i Barça!!

9 comentaris:

Fuli ha dit...

Quan parlo d'alternativa em refereixo a econòmica, evidentment no són les mateixes dates. (Una aclaració pels possibles comentaris Badiella...)

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Ho trobo una gran proposta a més les entrades de copa del rei són més que barates!! 10 € o per l'estil!! Jo vindria encantat però el curro no m'ho permet!!!

En Mendi i jo segurament farem el mateix desplaçament però a la lliga al Maig!! Així que si algú vol venir ja ho sap!

Unknown ha dit...

Al teu article immaculat només li faltaria afegir el mes del que parles, una cosa força habitual quan de dates parles...

Lo de l'alternativa ho passaré per alt...

Fuli ha dit...

Puto Barni... gener barniella, gener!!!

Solé ha dit...

GENER BADIELLA GENER!!!
FUM BADIELLA FUM!!

Solé ha dit...

FUM BADIELLA!!

FITO ha dit...

Se saben els horaris de l'avió??? Perquè probablement un dia podria faltar a la feina però dos segurament no (tot i que la cabroncilla de la meva jefa no m'ha deixat ni fer pont).

P.D.: Totalment d'acord amb el badiella.

Fuli ha dit...

el d'anada al matí, rollo cap a les 11 arribem a Sevilla; i el de tornada arribem a Girona a les 3 de la tarda! Són dos dies. O pots mirar si hi ha una combinació millor..

Mr.Calamar ha dit...

Putu vedo...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio