dissabte, 26 de desembre del 2009

CAP D'ANY

Hola gent,

Ahir vem estar parlant sobre el cap d'any i es van fer tres propostes:

1. Anar a un restaurant (es va comentar el del germà del royo)
2. Juntar-nos tots a casa algú
3. Gualba

Abans de decidir alguna cosa hem de saber quants sarem.

Gent que m'ha dit que vindrà segur:

Brother
Bernat
Fito
Badi
Pister
Marçal
Jessi
Royo
Joan
Clara Mallorca
Ana Mallorca

Dubtosos:

Fuli
Maria
Dídac
Elia

Si algú no surt a cap de les dues llistes i vol apuntar-se que ho digui.

Vinga, ens veiem.

9 comentaris:

Solé ha dit...

RECOMFIRMO ASSISTÈNCIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Mr.Calamar ha dit...

El restaurant del rollo pot estar de puta mare!!

Ana Mallurkina ha dit...

Clara Mallorca i servidora venim ! Nosaltres no tenim cap problema n possar casa nostra, xo restaurant a mi m sembla bé

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Pels qui els interessi 6 intrepits de Palamós anem a una festa de 36€ (amb 6 cuabtes) i després a 4€ cada un!

Potser ens apuntem al sopar, avui parlaré amb ells!

Clara ha dit...

Ehhh !! I xq no anem a la festa del Sergiiii ???

Jordi Taulé ha dit...

Eis geeent!

Jo faig sopar a casa meva amb els meus amics de gràcia i potser algun hightimero. Després per això m'en aniré a una festa que fan per gràcia ( al espai jove de fontana, un local de lajuntament) que val 2 euros ( es necessita entrada anticipada).

si voleu unir-vos al sopar i/o a la festa m'ho dieu... i ens possem dacord, o venir a fer una copa despres del sopar o el que es vulgui.

Ja direu!

elia* ha dit...

jo confirmo asistencia a les opcions de casa d'algú o restaurant! lo de gualba no pq estic curran com una cabrona i el 31 sortire a les 20'30 com a molt d'hora...


petooooooooooooooons

Unknown ha dit...

wow! contra tot pronòstic la elia confirma assistència abans del vespre del 31 de desembre! XD

Taulé, la teva oferta és molt llaminera, però som més de deu i diria que no hi cabriem... podries viure en una mansió i així no hi hauria problema, ja et val! (potser una copa sí, depenent de l'esdevenir de tot pleget, parlem!)

elia* ha dit...

jajaja cada any em supero!

La mar tb s'apunta a sopar, ja direu que es fa al final. Jo no apareixere pel russa aquets dies pq estic de baixa (angines) espero estar be a cap d'any!

ens veiem!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio