diumenge, 7 de febrer del 2010

ALGU TE EL CD PER INSTALAR EL WORD

Hola a tots! Haviam si algu em pot ajudar... Vaig portar a arreglar el portatil pq s'havia espatllat i em van treure tots els programas, jo l'unic qe faig servir es el word pero nose com fer-ho per tenir-lo sense pagar (ja que em sembla qe val molt) i el CD per instalarlo no l'he trobat en tota la casa. Si algu el te i mel pot deixar seria excelent i si algu sap com baixar-ho per internet gratis o algu qe m'ho digui siusplau! Gracies!!

4 comentaris:

Unknown ha dit...

carregat l'open office, és bastant similar

Fuli ha dit...

Volia dir-te el mateix. Descarrega't l'OpenOffice, per exemple des de Softonic.es o des de softcatala.cat, i veuràs que és igual que el word. L'estensió que utilitza és .odt, però a les opcions de guardar pots fer-ho amb .doc, així podràs obrir els documents sense problemes amb el word tradicional.

Solé ha dit...

Cullons el jaumet quin informatic s'ens està fent tu!!!
Jaumet for president!!

vilius ha dit...

Molt be ja ho tinc aixo!! merci!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio