dimarts, 2 de febrer del 2010

DESDE PORTO!

Hola gent!


Com va tot per barcelona ( i rodalies, praga, istanbul, atenes, tailandia...) ?
Per aquí Porto de puta mare de moment! Vaig arribar diumenge pasat (no abans d'ahir) després de fer una paradeta a Logroño el dissabte per tastar el seu deliciós vi i les seves tapes. Impressionants! El viatge va ser dur (1200km) però finalment vaig arribar sà i estalvi sense res greu a destacar.

Un cop aquí vai saber que compartiria pis amb 7 persones més de diferents nacionalitats, un noi chec ( el meu company d'habitació que per cert té una retirada al Bojan), un alemany, un turc, una grega, una eslovena, una txeca i una altre eslovaca. I la veritat es que són de puta mare. En realitat faig vida amb ells ja que de moment només els conec a ells i a la gent del curs, que ens anem trobant per la ciutat ( majoritariament als bars, jeje).

El curs de portugués molt bé. Això si, el portuguès és mes dificil del que la gent pensa! D'entendre, s'enten tot, l'incovenient es que com que les paraules s'assemblen, moltes vegades faig catalanades i castellanades, sense parlar de l'accent que és xunguillo. De fet estic aprenent més anglès que portugués. Pero bé, tot i així sóc l'empollon de la classe, jeje.

La resta tot bé. Ja he sortit de festa per les diferents zones de la ciutat ( 1 litre de birra per 1,5 euros), he anat a un concert de blues (t'hauria molat munyos), he anat a les bodegues de vi d’oporto, he provat el bacallà, tinc telefon portugués, he vist l'oceà, he anat a museus d'art contemporani, a passejar pel centre, etc. O sigui que en resum: m'he integrat força bé!

Aquí us adjunto unes quantes fotografies de la primera setmana, perquè aquells que estigueu immersos en la rutina tingueu una mica d'envejeta ( sana això si! :P).

Doncs res ja aniré donant noticies meves, tot i així per aquells i aquelles que em trobeu a faltar, no us preocupeu perquè el cap de setmana del 27 de febrer estaré per Barcelona, que baixaré a visitar la meva estimada novia i els meus estimats amics, ja que tinc uns 10 dies entre que acabo el curs a Porto i em matriculo a Lisboa, temps suficient per despedir-me de Porto, buscar pis a lisboa i baixar un parell de dies a barna.

Doncs que vagi molt bé, i qui estigui aborrit que hem contesti! Vaig a seguir amb la classe de portugués!
Saluuuut i petonets!


12 comentaris:

vilius ha dit...

Grande Jordi!! M'alegro molt de que et vagi tot tan be! La veritat esqe donas bastanta enveja (sana)ja que jo soc un dels inmersos en la puta rutina... Espero que tot et vagi de conya!! Ja ens aniras informant.
Boas Noites (algu aixi no?) Un abraziñu!! jajaja!!

Unknown ha dit...

Mb taulé! És un dels informes més complets que s'ha escrit i penjat al blog. Quina bona vida que planteges! :D

Salut!

(Diga-li a la turca: "mujuklar!")

Melu ha dit...

UAAAH de puta mare

Ja parlem!

Melu ha dit...

guapíssima la primera foto :)

Anònim ha dit...

M'alegro que tot et vagi bé. A disfrutar l'experència al màxim!!!

um abraço!!

ramontxu ha dit...

m'alegro per tu jordi !
ja anirem a veure't un dia.


P. D. quan vulguis unes classes de galaico - portuguès.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

M'alegro que tot vagi bé!

Sort!

Fuli ha dit...

Aprofita tablerone, que aquestes experiències són les que fan crèixer a una persona!! Cuida't, aprén i, sobretot, emborratxa't.

Clara ha dit...

Eiiiis Tau !!

COm bé diu el badi és un informe tan complet que només he fet una lectura oceànica, però les fotoss són geniaalss...encara vindrem a visitar-te !!

Un peto molt gran !!

elia* ha dit...

deunido amb el resum no?? jajaja
m'alegro que et vagi tot be!! (com tothom :P)

un peto!!!

FITO ha dit...

Gran Taulé, gran!!!

Així m'agrada, prenent exemple de les meves extenses cròniques des de Finlandia.

Cuidat...

FITO ha dit...

Gran Taulé, gran!!!

Així m'agrada, prenent exemple de les meves extenses cròniques des de Finlandia.

Cuidat...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio