dimecres, 10 de febrer del 2010

ORGANITZACIÓ CARNAVAL "PENYA SUPPORT"

Hola gent,

Després de la trobada d'ahir al Russa la cosa ha quedat de la següent manera:

- Fitu, Royo, Sergi, Mendi, Fuli...etc (els que desfilen) pujen dijous i/o divendres.
- Després quedem per pujar dissabte i que no desfilem:

Ana Mallorca
Clara Mallorca
Bedo
Pister
Elia
Mar
Jessi
Bernat
Brother
Marçal
Enric Fuster (?????????)
Cris (?????????)


Tinc entes que el Brother i la Clara pujen amb els pares del brother dissabte el matí. També tinc entes que l'Elia i la Mar pujen dissabte per la nit (diria que surten de bcn a les 9 de la nit).

Dels que quedem hauriem de saber si hi han cotxes o no (Micramachine, carro bernat, carro pister). S'hauria de saber si hi han carros disponibles ja que sinó haurem d'agafar el tren.

Tema sopar: Com que no cabem al restaurant on van els de la colla pessigolla hi ha dos opcions:

1. Menjar qualsevol cosa porai ràpida.
2. Que en Sergi truqui l'amo del bar de la penya sport i reservi taula aprox per 8.

Tema dormir: En Xicars diu que alguna casa hi haurà per dormir. Tot i així (jo, ana mallorca, jessi i bernat) ens hem pillat un hostal per dormir. L'habitació doble costa 50€. Per si algú més estigues interessat a pillar-se una habitació aqui us deixo les dades de l'hotel:

HOTEL NAUTA
Telf: 972 314 833
Adreça: Avinguda 11 de Setembre, nº 44 (diria que esta situat molt aprop d'on passa el desfile). Això esperem, jaja!!

Bueno dit això siuplau:

Melu: confirma assistencia
S'han de confirmar cotxes

Apa, ens veiem

12 comentaris:

Melu ha dit...

Ei, la Cris i jo sí que venim!

Us heu pillat un hostal? Jolines quines coses...

A mi no m'importa pillar el cotxe, conteu amb el megane. El vaig dur al taller i ara arranca sempre :D

Ana Mallurkina ha dit...

jo optaria x fer sopar al bar kest d la penya sport

Anònim ha dit...

Doncs si en Sergi pot reservar hauria de reservar per 10 ja que la Mar i al Elia anirán a l'altre restaurant.

Unknown ha dit...

Jo tinc carro tb.
kiku, sembla mentida k després de tants anys segueixis pensant que a palamós hi ha tren! XD

Jo tb voto anar a sopar al bar Sport, on hi fan plats combinats i tal, està bé.

Pel tema dormir, jo agafaré el sac i a molt males em tiro al terra de casa algú, sino trobo un sofà :P

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Si m'assegureu quans sereu (més o menys) jo us guardo taula al Bar Sport!!!

Anònim ha dit...

Serem:

Bernat
Ana Mallorca
Clara Mallorca
Bedo
Pister
Jessi
Brother
Marçal
Enric Fuster
Cris

O sigui, 10.

Clara ha dit...

Eii noois que l'Uri i jo potser no podrem pujar amb els pares de l'Uri...en aquest cas ens podrieu guardar un lloc?? Sino don't worry pujarem amb la farsa !!

Algu s'anima avui a les piscines i Russa, jo anire al claror cap a les 8 !! Fins ara

Unknown ha dit...

ok 8 piscines.

Pels cotxes no hi ha problems pesaos!!!

Solé ha dit...

Jo si és necessari tmb puc pillar cotxe pesaos :)

Solé ha dit...

UUUUiiiii com la liareeeeeeemmmm, jijijijijiji
carnavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllll

Bernat ha dit...

Tindrem problemes de cotxes, el badi no el pot pillar i jo tmp

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Ok demà reservo taula per 10!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio