divendres, 19 de novembre del 2010

Crisis i lunes al sol

A la penya heineken tothom diu que no té pasta, però sistemàticament ens trobem fent birres a 1.5€ i cubates a 5€ per començar la nit, i després més pasta encara.

Jo últimament estic força sortidor, però fa dies que no em veig amb vosaltres en l'àmbit nocturn fiester.

Així que des d'ARA MATEIX obro les portes de casa meva a birres, pizzes i botellons, avui o demà, fins a un límit de 10 persones o així (al igual hi arribem...).

Jo m'ofereixo FINS I TOT a avançar la compra i cobrar a l'entrada la part proporcional de botellón, si és que tenim més o menys clar qui vol participar i quant s'ha de comprar.

Apa, per voluntant que no sigui... respondrà la Penya? O esteu tots runners, muntanyeros i pelicula al sofa-eros?

4 comentaris:

Fuli ha dit...

Jaja, oferint cases tu eh?? Jo aquest cap de setmana no estic -marxo amb la Maria en plan romàntic- però espero que encara estigui en peu l'oferta per futurs caps de setmana!! Salut

FITO ha dit...

Jo demà he quedat amb un colega i + gent x sopar a l'esquinica i sortir de festa(tothom convidat).

Per tant si es vol fer algo hauria de ser avui.

Solé ha dit...

Melu jo pensava na de festeta avui, deiem d'anar al bar de l'Elia i després...he quedat al Russa a les 10:30-11 amb l'Uri.

Per cert algú sap on és exactament el bar??? I si treballa avui l'Elia?? es k l'he trucat però no contesta

Jordi Taulé ha dit...

eeeis! jo estaré pel centre que tinc sopar amb aparelladors... aixi que si esteu per alla call meeee!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio