dijous, 7 de febrer del 2008

Ostia! mira!! el tio del polo enorme!!!

2 de juliol del 2006 (Eurocamping, Costa Brava):

- Hola buenas; soy Jordi Vila, venia por lo del trabajo de camarero...

- ah! si! pasa por aqui que te doy el uniforme de trabajo!

- Perdona, no teneis uno de mas pequeño??

- Lo siento chaval no nos queda otro...
...

Un cop acavada la jornada de treball, algu em va rular una botella de tekila. Aleshores em vaig adonar que no em calien pantalons: EL PUTU POLO DEL EUROCAMPING M'ARRIVAVA ALS GENOLLS!!!!!!

6 comentaris:

Heron ha dit...

Jo cambiaria el titol de la foto per algo com:

Ostia! mira!! el tio de l'ampolla de tequila buida i els pantalons baixats!!!

Fuli ha dit...

Nomes puc dir una cosa:

ENORME!!!!

Joan ha dit...

Potser no és del tot encertat el titular proposat pel Heron.
Primer de tot quan es va una proposta per millorar quelcom exitent ha de ser com ja he dit MILLOR i no fatalment PITJOR.

Per, tant, demanaria al susodicho, que es penses un nou titular.

De la fotografia mostrada per l'amic Jaume només puc dir que la seva pertinença a Banda Armada queda prou explícita.

Bernat ha dit...

a tope!!!! ilegalitzem al fuli al blog?

Ana Mallurkina ha dit...

Vili Jane !!!

Te tinc q passar la foto q surts vestit d jugador d basket q tb te va 20 talles gran !!!

Joan ha dit...

Si més no portem-lo davant de l'Audiència Nacional.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio