dimarts, 5 de febrer del 2008

Una miqueta d'spam???

Ep gent! Sóc el Roger (suposu que no cal que posi Flaquer)! que tal... encara no he escrit mai aquí i mira avui m'he animat. Bé en primer lloc saludar a tothom... que ultimament no ens veiem gaire... m'he tronat una miqueta autista amb tot el tema uni i tal que em foten molta canya i la veritat es que surto poquet...

Bé res com ja sabeu, amb el Rude i un altre colega estem fent això de les samarretes i tal.. i mica en mica anem millorant, o això crec jo... Bé un deixo aquí una mostra del que hem fet fins ara... i hi haurà molt més... segurament a l'estiu treurem coses moooolt guapes... jejejee...

Apa salut i ens veiem.. i records

4 comentaris:

Bernat ha dit...

uiuiuiuiuiuiuiu ja començem a publicitat.... bueno, pq ets el roger (suposo que flaquer).

Ja diràs si va be el negoci; i aprofitant l'avinantessa (m'encanta aquesta paraula però no se com s'escriu):

"PENSEM JA EN LA PUTES SAMARRETES DE LES FESTES DEL BARRI???"

Anònim ha dit...

Buenas Roger!!!!!!! Kuan de temps!!!

Ja que et veig molt ficat amb el món de la samarreta (no te mala pinta aquesta presentació que has penjat) et dic que si treieu una samarreta agressiva del FCB es vendràn com a xurrus.

També podries dissenyar la samarreta de les properes festes de la Sagrada Familia i penjar-la en aquesta la nostra web on hi podriem deixar els nostres comentaris.

Apa salut!!

Fuli ha dit...

Estic totalment d'acord!!!

En primer lloc, i malgrat no ser exactament del rollo roots catalan culture, una samarreta FCB jo seria l primer...

I després, espero propostes en relació a les samarretes del barri.. tot obert al vostre criteri!!

Ànims

vilius ha dit...

Molt be Roger veig que t'has apuntat al club! m'agrada m'agrada....

PD: mol bona la foto de rumano que t'has posat fuli!! (ho haveu vist?!?!?!?)

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio