divendres, 29 de febrer del 2008

Sentiment

Bones gent! Bé després d'escoltar les propostes de varis de vosaltres... he intentat fer quelcom que satisfés els vostres desitjos ;). Em vau comentar que havia de ser una samarreta un pel hool, agressiva segons el senyor Cabanes i he estat fent proves fins que m'ha convençut prou aquesta. He escollit posar sentiment a la samarreta pq això és el que tot bon culé sent pel seu equip (jejejejej). La penjo per a que pogueu opinar, comentar, si voleu canviar alguna cosa, etc....

Per altra banda també he fet una prova de la samarreta del barri així que quan el senyor Fuli obri el període de propostes ja la penjaré. El Bernat ja en té una mostra.

Que més... bé espero que us agradi que le fet amb molt de carinyu jejeejeje.

Apa res més, records a tots i ens veiem!

Salut

Pd: en cas que us molés ja parlariem tema comanda, però el que molaria es que es pagues per anticipat pq de pasta no vaig molt sobrat que diguem i així podriem fer l'encàrrec ràpid i pagar-ho i en un plis pas estaria enllestit.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Grande Roger!!!!!!

M'agrada molt aquest disseny (es lo suficientment agressiu pero sense passar-se).

Si aquesta proposta es acceptada i la cosa tira endavant compta ja amb la primera comanda!!!! (Tema pasta no pateixis, ja t'ho pagarem per avançat).

Fuli aviam quant obres el concurs del disseny de les samarretes del barri.

Roger ets un tiu com cal, aviam si aprenem tots una mica d'ell!!!! (m'incloc!!).

Merci!!!

Unknown ha dit...

Home, sta wapa!!! De fet, força!! L'unic k es pot criticar és k no te la pots posar a Escòcia, i donat el bon acolliment dels aficionats del Celtic i l'apreci que jo tink per aquest equip es una cosa, k em sab una mica de greu... Anyway la samarreta està molt wapa!!!

Bona feina!!!

PD: tink molta resaca, així k no em feu massa cas...

Melu ha dit...

ei, quin dia es fara el sopar de la festa del barri? Es que si baixo una vegada a barna em molaria que coincidis....

Fuli ha dit...

La segona comanda ja la tens!! M'agrada molt!!
Només criticaria la part inferior de l'escut del barça, però està molt guapa!!!
Tirem-ho endavant!!

Mr.VetSon ha dit...

és molt wapa!! però segueixo pensant que són DOS LLEONS i no dos dracs com ja hem discutit!fixeu-vos en que tenen cabellera i cara felina!! són lleons, i llavors no tindria gaire sentit... no som anglesos...
no em malinterpreteu, està molt wapa i s'agraeix molt la feina d'en roger! merci!

pd: també estic d'acord amb el detall que apunta en fuli de l'escut!!

Mendi

Unknown ha dit...

Ara que ho dius si que tenen cara de mixones inofensives...

mixino mixino... bsbsbsbsbsbsbs

Fuli ha dit...

Nomes voldria recordar la celebre frase del senyor Cabanes amb posició de Sir, "No son leones, son maricones"!!

M'ha passat pel cap! Salut

Bernat ha dit...

Es por encarregar una samarreta antivaldés per poder lluïr-la en els partits importants???

PINTO TITULAR!!!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio