divendres, 11 d’abril del 2008

Samarreta del Barça

Ei hola a tots! A veure... com ho farem!
1.Necessitaria saber qui vol definitivament la samarreta del barça i les talles per a cadascú:
Sé que vol samarreta:
1. Kiku (talla?)
2. Mendi (talla?)
3. Badi (talla?)
4. Fitó (talla?)
5. Bernat? (talla?)
6. Vila? (talla?)
7. Fuli (talla?)
8. Montxo (talla?)
falta gent segur....
Definitivament i pels comentaris fets serà feta en vermell de fons. El color de la samarreta serà negre. Bé el preu són 10 leurillos....
2. Bé dir que dono com a termini màxim el dia18 d'abril, dia del sopar. Durant el sopar estaria bé que em donessiu la pasta....
Deixo el meu mail on podeu fer la petició de samarreta i talla o sinó també aniré mirant els comentaris que deixeu aquí... rflaquerc@hotmail.com
Vinga salut
Roger

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Roger,

Jo vull una samarreta de la talla M. La pasta t'ha la portaré el dia del sopar.

Posiblement et demanaré dos mes per una gent del meu curro. Quant t'ho pugui confirmar ja tu diré, de moment en vull una.

Salut i força barça

Bernat ha dit...

Jo vull una M.

Mr.VetSon ha dit...

ieeeeeeeeepa! jo tb en vull una de la talla M!

Joan ha dit...

M

Bernat ha dit...

Com es nota que a la COPE mai s'escriu ni es diu una paraula de més

Pessigollaire nº 44 ha dit...

jo vull una SS! jeje!

vilius ha dit...

Per mi la talla S o la mes petita que hi hagi.
Gracies

Fuli ha dit...

S per mi!!

Unknown ha dit...

jo la M tb. la pasta me la dexava el taule... en principi ell envolia tb!

Salut i bones festes!!!

Anònim ha dit...

El Fitó vol una talla M. Jo li pagare la samarreta, ja que desde Finlandia ho te una mica complicat.

Anònim ha dit...

Un colega del Fito de la Uni vol una M.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio