dimecres, 2 d’abril del 2008

Un any més

Ei penya, amb aixo de que tot el dia estic sentin el tema m'he donat conta de que les festes mes esperades son a la volta de la contonada! Per això i per fer una mica de boca vull penjar unes fotos d'altres anys i aixi recordar grans moments de la festa major del nostre estimat barri! I també molaria que tothom qe tingui material sobre el tema que el posi, ja que el meu es una mica escàs.

Festes 2007

Festes 2006




I aquest ve de regal, ja que es del dia seguent de les festes a casa meva




Ja son aquí!!!!! un any mes farem vibrar la Sagrada Família mes que el putu AVE!!!!!!

Visca la festa del barri!

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Bueno, jo aquest any em sembla que me les perdo, xò com podeu veure no em senten massa bé... Tot i així serà una pena...

Bé records a tots un cop més i que (tot i sent una panda de gilipolles...) us ho passeu igual de bé o millor que els altres anys!!!


PD: stoned...

Melu ha dit...

Fito amb raaaastes

Anònim ha dit...

YEEESSSS!!!!!!!! JA ESTAN AQUÍ!!!!!

vilius ha dit...

quin gran jeto de badi en primer pla!!!!! jajajjaa mira que ets lleig cabron!

Unknown ha dit...

Vilis, fes-te un primer plà i compara...

Igualment, en primera instància m'ho havia pres bé, xo després d'akest comentari.... preparat a morir!!! Tens sort k el meu braç no arriba a barna per donar collejas, k sino...

PD: Rebuscant a l'arxiu historic de fotos...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio