divendres, 25 d’abril del 2008

I la nit va continuar....+ fotos!!!






















7 comentaris:

vilius ha dit...

grandes les fotos Elena!!!! Mol benvinguda al blog, ja tenim algu mes a qui picar eh!!! jujujujujujuju
Senyores i senyors, sapigueu qe les meves fotos de les camaras guarras, que alguns tant veu criticar, estan revelanse....
Prepareuvos per pillar caxo tots, segurament jo el primer......
Estigueu atents y atentes!!

Ghalia ha dit...

Por em fas trilius amb els teus fotoreportatges

Unknown ha dit...

Trilius!! No has sentit a parlar de les botigues de revelat en 60 minuts????

vilius ha dit...

La botiga que vaig jo mola molt, tot i qe el tiu es una mica lentorro, pero tranki qe dema a la tarda les tinc!!

Fuli ha dit...

En primer lloc, beninguda al blog Elena!! Després només dir que les fotos estan molt bé, però deixo una pregunta a l'aire... els dos personatges als que abracem, qui son?? Maleït alcohol.. Som-hi Barça, a guanyar!!!

Anònim ha dit...

Primerament, vull donar la benvinguda a l'elena. Esperem que amb la teva entrada, el blog estigui mes viu que mai.

Fuli, sí, maleït alcohol!!!. Eren uns chavals que passavem per allà i els veu agafar, o mes ven dit estrangular perque sortissin a la foto.

Solé ha dit...

Benvinguda Elena. Fuli stic amb tu ki son els persons??? Jejejejej
La millor la cara de xiscus mossegant dents jajajajajaja

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio