dimecres, 23 d’abril del 2008

Petons i Petonets

Cara de felicitat Solé



No està cantant opera, vaig haver de fer-l'hi 5 fotos (cinc) abans de que sortis amb la puta boca tancada. Evidenment, penjo la més graciosa de les que van sortir malament :D.



Aquí aniría el petó francès del Gil i la seva novia, però hauriem de restringir l'accés al blog a majors de 18 anys...

Així que petunet amurós:



El petó se'l van fer al cap de 3 segons però no vaig poder pillar-lo... :(



No sabem qui és l'afortunat de rebre el petó de la massa de pel de la Familia Adams. Si hagués sigut la Ñona potser l'univers hagués explotat o algo així.



I la previa del partit d'avui:
 (vaya sembla que no sé pujar videos)

10 comentaris:

Jordi Taulé ha dit...

mmmm, quina cara de plaer que faig enric! es ke amb els teus encants ningu s'et resisteix!

Melu ha dit...

No entenc perquè no es poden ampliar les fotos :(

Joan ha dit...

Buisong:

Vull que sàpigues que comparti la taula de la festa amb tu em va incomodar. Les teves maneres de menjar em molesten. Certament vaig estar convulsionat durant tota la nit.

S'ha de fer ressó d'aquesta notícia; ja n'hi ha prou!!!

Mr.VetSon ha dit...

jajaja! ricky provocant!jaja!

el monstre de veritat no el tinc al cabell del cap...jeje

aviat haurem de fundar la secció "pelopos" amb la nyona!

vilius ha dit...

yeeeesssssss!!!

Bernat ha dit...

Els meus pelopos tenen els dies comptats, en pròximes dates toca el tall anual de cabells. Aixi que si voleu fer la secció feu-ho ja.

Pd: Jo incluria a la seccio fotos de membres mitics amb grenyas, com el badi, el vila hombre escoba, el kiku, el fitó,royo, ruch,....

Anònim ha dit...

Gordo, li has enviat el mail a l'elena???? Si no saps de que et parlo mira els comentaris que hi han a la noticia:

"Algunes fotos, pero aquestes es veuen"

vilius ha dit...

dioooooooos el hombre escobaaaaaaa!!!!

Ana Mallurkina ha dit...

Mmmmm...

Bernat fa mesos q dius q aniràs al Francisco a tallarte els pelos !!!

Badi melenas el rey de las nenas !!!

Solé ha dit...

Hombre scobaaaaaaaaaaaaaaa, poseu alguna foto!!!!jajajjjajaja

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio