dilluns, 12 de maig del 2008

2on butlletí oficial del Sr. Badiella

Hola a tots, ara ho intentare fer un pèl més extens que en el primer dels meus butlletins... aviam si me'n surto!!

Bé, doncs per aquí tot va bastant bé. En l'ultim mes he tingut nomes una setmana de classe, a més, fa un parell de setmanes que el clima ha canviat i fa un sol espatarrant!! Així que és com viure de vacances a la platgeta...

La temporada de volley platja esta comçant, xo encara no he jugat cap partit digne de ser explicat...

Per explicar algo us explicare el meu cap de setmana, k ha estat prou mogudet i aixi us feu una idea de la vida per aki.

El dijous, festival, taja i tal com cada dijous... Divendres vam anar al poble del cantó que hi ha més ambient els divendres, haviem d'aar teoricament a un festival de jazz xo la cosa es va truncar i vam acabar tajes amb uns/es colegues i bueno, bastant bé...

Dissabte... vam sortir una estona també... xo doreta a casa k el diumenge vaig tenir torneig de futbol (11) amb l'equip del bar on vaig sempre (Popeye) era un torneig mixt aixi k va star prou divertit. Era contra tots els bars i restaurants de la city... bé, no tots, uns 20. Vam quedar setens i jo era l'estrella de l'equip, així que us podeu imaginar el nivell de l'equip i del torneig!!!

Després vam anar a sopar i a beure amb tot l'equip, tots holandesos aixi que en algun moment em sentia aillat, xo nomes fins que vaig recordar que l'equip era mixte.... jeje

La nit va acabar amb una despedida d'aquest grup i anar amb part dels altres erasmus a la platja on havien ences un foc i vam estar per alla tirats fins les tantes... Els més valents inclus s'hi van quedar a dormir!

Bé, finalment, avui, dia de vacances, després de l'intens cap de setmana m'he llevat i sí, me n'he anat al Festival Internacional de Middelburg de Jazz. Avui hi tocaven dues bandes una de Jazz i després un que no se si us sonarà... un tal Maceo Parker... la veritat és que el tiu li posa ganes però.... res, no en sab gaire!!! jejeje

Ha estat brutal, s'ha tirat dues hores i pico tocant de 15 45 a 18 25 molt gran! A part, la banda increible també!! Soo funky!!! Molt bò quan ha agrait al festival per convidarlos i ha fet la broma de perque els convidaven a un festival de jazz si ells son funky fiesta!!! Xo vaja, molt bé...

I ja per acabar he anat una estona a trepitjar la platja xo no feia massa calor aixi k em pirat rapid...

Per demà, que no es festa xo jo no tinc classe el plan es plantar la xarxa i jugar a vollei tot el dia... aviam k tal surt... diuen k el bon temps no durara gaire mes...

La veritat és que fa uns dies vaig trobar a faltar el barri, la gent i barna bastant... volia fer surprise x el dia de HT xo va ser impossible pk venien uns colegues tb de Barna i feia molt k m'ho havien dit... no era plan sabs... I això, que s'us troba a faltar, xo que gracies al bon temps s'us troba a faltar una mica menys!!!

I bé, volia penjar una foto del maceo o algo, xo sempre em deixo la camera a casa aixi k no en tinc cap k simbolitzi suficientment la meva estada aki... ja us en penjare alguna un dia d'akets!!!

Donades algunes protestes, aqui us deixo una vista general de l'skyline de Vlissingen des de l'altre banda del riu... akesta la vaig fer tornant de Brugges quan hi vam fer una excursio amb bicicleta!!! La veritat és que vist aixi pot arribar a recordar Benidorm, però no és cert, només hi ha un parell de mamotretos la resta tot casetes...


Espero que us hagi agradat el 2on butlletí oficial del Sr. Badiella tant o més que el primer!!

Fins aviat!!!

Petons i abaçades per tothom!!!

PD: I del Barça ni en parlo... :P

7 comentaris:

Unknown ha dit...

Toma parrafada!!! juas juas!!!

vilius ha dit...

Mol be aquest segon butlleti badi, m'alegro de no tenir qe trucar a la teva familia per dirlis qe t'han donat pel cul!
Aquesta gran explicacio arriva al record de la noticia mes llarga de tot el blog, tot i faltarli imatges per complementar-ho esta força be per ser tu...
Pasatu mol be i fins aviat!!!

PD: proximament viñarock 2008....

Ana Mallurkina ha dit...

Paeeeeeee !!!


Xò, has lligat o que ???

Unknown ha dit...

Diguem que passo d publicar intimiats x internet, = k no ho fa la resta... :P
Pero si llegeixes entre linies = algo pots caçar... jeje, = no massa...

Mr.VetSon ha dit...

a mi m'ha agradat més el primer butlletí...

Fuli ha dit...

Ese barni!!!

Jo entre linies no acabo de veure moltes coses, però bueno...

En fi, q per aqui tmb et trobem a faltar, a veure quan ens veiem!! Jo estaré currant per l'armentera, així q quan estiguis per aqui i tinguis uns dies, estas convidat al meu poble, així ens veiem!!

sAlut barnix

Solé ha dit...

K passa bedoracoracolindosiberia, x aki tmb set troba a faltar. Sino pillas ves d putes, k yan saps tu daxo, jajajaja, vinga abraçades

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio